• BIST 1.329
  • Altın 449,266
  • Dolar 7,8115
  • Euro 9,3377
  • Ankara : -6 °C
  • İstanbul : 5 °C
  • İzmir : 11 °C
  • Trabzon : 10 °C
  • Antlaya : 0 °C

Diyaliz hastalarına müjde

20.03.2007 16:22
Diyaliz hastalarına müjde
Çubuk'ta yaşayan diyaliz hastaları artık Ankara şehir merkezine gidip gelmekten kurtuluyorlar.

Yıllardır Ankara'ya günlük olarak taşınan diyaliz hastalarımız artık Çubuk'ta Ankara Bulvarı üzerindeki yeni binasında hizmete girecek olan Çubuk Diyaliz Merkezi'nden faydalanabilecekler. Çubuk'ta yıllardır bu alanda hiçbir yatırım yapılmıyordu. Böylesi güzel bir yatırımı yapıp Çubukluların hizmetine açan yatırımcılara Çubuk Haber Ekibi olarak teşekkür ediyoruz.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ZEYNEP
06 Şubat 2008 Çarşamba 16:01
son olarak
ve yine kapsamlı derken sadece diyaliz hastalarını degil tüm hastaları kapsaması
zeynep
06 Şubat 2008 Çarşamba 15:59
ahmet beye
öncelikle geçmiş olsun diyorum bakın ahmet bey benim orda anlatmak istedigim şey İSTİHDAM siz hastaları düşünürken bir şekilde eğitim almış insanların böyle yerlerde çalışmaları ve hayatlarını idame etmeleriydi yani şunu demek istiyorum böyle yerlerin açılması çok güzel hem hastalar faydalanacak hemde işi olmayanlar iş sahibi olacak anlatabiliyormuyum ben kendimden biliyorum senelerdir okudum yıllarca açıkta kaldım ve sadece iki yıldır çalışıyorum kısaca anlatmak istedigim daha çok görevli çalışacak ortamların açılması yani İSTİHDAM ALANI
ahmet
05 Şubat 2008 Salı 22:44
zeynep hanıma
bende diyalizin bir hastasıyım daha kapsamlı olacak derken neyi kasdettiğinizi anlamadım doğrusu.saglık açısından daha kapsamlı olmalı dediniz hayır yorum yapmadım dedinizde o açıdan.hastanede çalışıyorsanız zaten ssk-bagkur-emekli sandığıyla tedavi masraflarının ödendiğini biliyorsunuzdur o zaman.
Diğer Haberler
  • BİZİM KÖY SARIMSAK PÜRESİ17 Kasım 2020 Salı 08:00