• BIST 1.331
  • Altın 461,382
  • Dolar 7,8023
  • Euro 9,4809
  • Ankara : 6 °C
  • İstanbul : 13 °C
  • İzmir : 16 °C
  • Trabzon : 11 °C
  • Antlaya : 0 °C

Çubuk’tan Ankara’ya Doğum Sevki Yapılmıyor

26.10.2008 23:15
Çubuk’tan Ankara’ya Doğum Sevki Yapılmıyor
Çubuk’tan Ankara’ya Doğum Sevki Yapılmıyor

“Çubuk devlet hastanesi artık Ankara"ya doğum sevki yapmıyor.
Daha önce gündeme gelen ve büyük yankı uyandıran bebek ölümleri nedeniyle tüm hastaneler ile birlikte Çubuk Devlet Hastanesi de olaya çok dikkat ediyor.
Hastane annenin durumu çok ağır olmadığı takdirde sevkini yapmıyor. Doğum Çubuk devlet hastanesinde gerçekleştiriliyor.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
efeefe
30 Aralık 2008 Salı 09:40
HASTANE
SAĞLIK BAKANLIĞINDAN TEFTİŞE GELEN OLUNCA PİYASA DA DR VAR YOKSA YOK. TEFTİŞE DENK GELMEMİŞSİNİZ DEMEK Kİ:)
kadir
20 Kasım 2008 Perşembe 11:44
hastane
şengül hanımada teşekkür ederim.çubuk için önemli şanslardan biri
kenan