• BIST 1.329
  • Altın 447,712
  • Dolar 7,8399
  • Euro 9,3806
  • Ankara : -5 °C
  • İstanbul : 9 °C
  • İzmir : 15 °C
  • Trabzon : 0 °C
  • Antlaya : 0 °C

Çubuk'ta Kene vakası

22.04.2008 22:40
Çubukta Kene vakası
Çubuk'ta Vücuduna Kene Yapışan 5 Öğrenci Tedavi Altına Alındı.

Edinilen bilgiye göre, kenenin ısırdığı fark edilen  5 Öğrenci Çubuk Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne başvurdu. İlk müdahalleri yapılan Öğrenciler Ankara Numune hastahanesine sevk edildiler.
Kene vak'asının özellikle öğrencilerde görülmesi Aileleri endişelendirdi.Yapılan tetkikler sonucun'da kenelerin zararsız olduğu bildirildi.Yinede her ihtimale karşı Ailelerin dikkatli olmaları istendi.

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
batuhan
30 Nisan 2008 Çarşamba 21:41
kene
çubuğu keneler bastı çocuklar beden size abi tavsiyesi sokın fazla tarlalarda oynamayın tamam mı?yoksa mazaalah kne ısırır!!!!!!!!!!
fatih güler
24 Nisan 2008 Perşembe 13:19
keneler busene çok can yakacak
23 nisanda sirkelide kene istilasına ugradık, eşimin ve oglumuzun üzerinden oldukça çok sayıda kene çıktı, büyük olasılıkla gübreden geldiğini düşünüyoruz, 1 tanesi oğlumu ısırdı, ve ankara hastanesinde doktor tarafından çıkarıldı, eşimden 10 tane filan oğlumdan 4 tane çıktı bunlar görebildiklerimiz, , sizden ricamız başkalarının başına gelmemesi için bu konuya arada bir değinmeniz ve insanları uyarmanız, teşekkürler
Diğer Haberler