Zabıta iş başında

Zabıta Müdürü ve Ekibi atıl durumdaki konteynırı çevre kirliliğinden dolayı kaldırdı.

Mevlana Camii ve Benzinliğin ortasında kalan arazide ruhsatsız atıl bir iş yeri olarak bekleyen konteynır sahiplerine kaldırılması için süre verildiği halde kaldırılmadığı için Belediye imkanlarıyla Zabıta gözetiminde yerinden kaldırıldı. Ve Zabıta Müdürü Orhan Ünal ın yaptığı açıklamaya göre de önümüzdeki günlerde mahalle aralarında hurda ve atıl durumda bekleyen münübüslerin çevreye verdiği kirlilik ve balicilerin kullandığı gerekçesiyle kaldırılacaklarını söyledi

M.Z.ÖZDEMİR

Yorum Yap
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (8)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

Güncel Haberleri

ÇUBUK’TA ‘YAZA MERHABA’ COŞKUSU: Kursiyerler Gönüllerince Eğlendi!
Nüfus Kütüğünde Çubuk Rüzgarı: Ankara'da "Çubukluyum" Diyenlerin Sayısı Belli Oldu!
ÇUBUK KARAGÖL DOĞASEVERLERİN AKININA UĞRUYOR: "BURASI GERÇEKTEN BİR DOĞA HARİKASI"
‘10-16 MAYIS DÜNYA ENGELLİLER HAFTASI’NI KUTLADIK…
İlçe Müftüleri Toplantısı Çubuk’ta Gerçekleştirildi