• BIST 103.186
  • Altın 227,073
  • Dolar 5,3171
  • Euro 6,0307
  • Ankara : 5 °C
  • İstanbul : 0 °C
  • İzmir : 7 °C
  • Trabzon : 9 °C
  • Antlaya : 0 °C

Yazıcıoğlu nerede ne şartlarda aranıyor

27.03.2009 13:02
Yazıcıoğlu nerede ne şartlarda aranıyor
BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ve yanındaki arkadaşları uydudan görmüş olduğunuz arazide aranıyor.

Kayıp duyumu alındıktan kurtarma ekipleri anında olay yerine hareket ederken, Devletin elindeki imkanlara takviye olarak Türk silahlı Kuvvetlerine mensup 1707 kişi, 7 adet helikopter aramalara destek için yola çıktı. Aradan yaklaşık iki gün geçti ama aramalar hala bir sonuç vermedi.

Çünkü resimde görünen dağların arası karla kaplı ve tipi öylesine dordurucu esiyor ki aramaya katılan ekipler bile donma tehlikesi atlatarak hastanelik olabiliyorlar. Rüzgarın yanı sıra sis çoğu yerde 2 metre ötesinin görünmesini bile engelliyor.



Buna mukabil teknik imkanlarla helikopterin tam olarak hangi noktada bulunduğuna dair kesin bir bilgi elde edilemiyor.

İşte o arazinin uydu görüntüsü...



Daha Büyük Haritayı Görüntüle

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
POYRAZ
29 Haziran 2009 Pazartesi 15:49
baskan
amerikalı dagcıyı 14 saat de bulurlar koskaca büyük bir baskanı bulamıyolar 48 saat de
özgürhaber
28 Mart 2009 Cumartesi 16:24
Sabır Yarab!
Ey şahin bakışlı, yufka yürekli şehid! nerdesin! nerdesin!
Allahım sen sabırlar ver yarabbi!
Sen sabır ver yarabbi!
Sen sabır ver yarabbi!
özgürhaber
27 Mart 2009 Cuma 23:02
Haydi Çubuk! Haydi Türkiye!
Değerli arkadaşlar! Milletimizin değerli abisi, büyük lider Muhsin Başkanın hatırası için, bölücülere mesaj olması için, şu andan itibaren yurt içindeki ve yurt dışındaki bütün gönüldaşlarımız, soydaşlarımız ev ve işyerlerine en güzel TÜRK BAYRAKLARI nı assınlar! Duyanlar duymayanlara söylesinler!
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta Tepki Çeken Asfalt Çalışması04 Şubat 2019 Pazartesi 12:07