• BIST 105.324
  • Altın 146,596
  • Dolar 3,4727
  • Euro 4,1687
  • Ankara : 19 °C
  • İstanbul : 25 °C
  • İzmir : 24 °C
  • Trabzon : 25 °C
  • Antlaya : 0 °C

Pepsi'den Yarışmaya 'Türban' Şartı

13.02.2008 15:52
Pepsiden Yarışmaya Türban Şartı
İçecek sektöründe iddialı markalardan biri olarak bilinen Pepsi, skandal bir yarışmaya imza attı. Yarışmaya katılma şartlarını okuyanlar ise gözlerine inanamadı: Türbanlılar katılamaz.


Pepsi, kolalı içecek sektöründe yıllardan bu yana Türkiye'de faaliyet gösteren bir marka. Kimi zaman sektörde ikinci sırada yer aldı. Açılımlarını sürdürerek pazarda daha üstlere çıkmaya çalıştı.

Bu amaçla yeni bir kampanya başlattı. Pepsi tüketicilerinin katılacağı bir yarışma başlatıldı. "Pepsi ile göster duygularını" adı altında başlatılan kampanyanın şartlarından birisi ise şaşırtıcı.

Katılımcıların gönderdikleri resimlerde "TÜRBAN" bulunmaması şartı arandı. Şartlar, http://www.pepsi.com.tr/ 'den yönlendirilen duygularinigoster.com'da ortaya konuyor.



UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
mustafa KORKMAZ
29 Şubat 2008 Cuma 11:40
BİRLİK OLALIM
Ne yazıkki içten bölmeye çalışıyolar bizi ama emellerine kavuşamayacaklar. demekratik bir ülkede yaşıyorsak herkes hürdür. ama bazı azınlıklar bunu kaldıramıyor mesala pepsi?
hüseyin kepez
21 Şubat 2008 Perşembe 00:12
bu yeni degil
bismillah.onlar işlerini gayet iyi yapıyorlar ya biz?filistinde tüyü bitmemiş yetime kurşun sıkan yahudiye o maddi desteği veren markalar değilmi?yıllardır müslümanların bu markaları kullanmasıyla desdek buldular.ama artık uyanmak lazım.
Yılmaz Barış
14 Şubat 2008 Perşembe 20:02
O ZAMAN BİZDE AYIRIRIZ
Madem pepsi yarışmada ayrımcılık yapıyor.
Bizde alışveriş yaparken ayrımcılık yaparız.
Ve pepsi gözü korkmuş olacakki önce Türbanlı ibaresini kaldırıp dini simge yi ekledi sonra onuda kaldırdı ama genede kabul etmiyorlar.
http://basortusu.azbuz.com/readArticle.jsp?objectID=5000000006706719
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta trafik kazası: 2 yaralı21 Ağustos 2017 Pazartesi 12:09