• BIST 75.929
  • Altın 129,573
  • Dolar 3,4434
  • Euro 3,6590
  • Ankara : -9 °C
  • İstanbul : 6 °C
  • İzmir : 0 °C
  • Trabzon : 2 °C
  • Antlaya : 0 °C

Liseliler'den "ÇAL" Kardeşliği

06.02.2008 08:26
Liselilerden ÇAL Kardeşliği
Çubuk Anadolu Lisesi'nin mezunları ve okuyan grupları Divan Cafede biraraya geldiler.


Dernekleşmek düşüncesinde olan gençler bunun için henüz erken olduğunu fakat ÇAL kardeşliği adını verdikleri dayanışmanın dernekleşme sürecinde bu fikri hep taze tutacağı düşüncesiyle bir araya geldiklerini ifade ettiler... Katılımın üst düzey olduğu buluşmada gençler kendi yaptıkları müzik eşliğinde eğlendiler... Ayrıca çubukanadolulisesi.com adlı forumlarının bu buluşma da büyük aracı olduğunu belirten gençler bu etkinliğin ne ilk ne de son olduğunun altını çizdiler. Çubuk\'un gençleri olarak yaşadıkları kentin kendileri ile beraber gelişeceğinin farkında olan gençler bunun için ÇAL kardeşliğinin de önemini belirttiler.

www.akyurtufuk.com

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
şakire cevap
14 Haziran 2008 Cumartesi 11:12
aşşah akıl fikir versin
şakirr ALLAH AKIL FİKİR VERSİN DİYORUMBASKADA BİŞEY YOK..
şakirr
12 Şubat 2008 Salı 23:51
SAFF
bizene kardess yhaa:(:(:( allah allahaaa....''''!!!!
mustafa g
11 Şubat 2008 Pazartesi 13:35
gençler uyanıyor
bu organizasyonu düzenleyen herkese tebriklerimi iletiyorum.bravo.siz bilmeyenlerin sözlerine kulak asmayın devam edin ilçemizin gençiliği geri kalmamalı artık bu gibi faaliyetler yapılmalı...cahillerin geri kalmışların sözlerine cevap bile vermeyin onlar anlayamazlar bizler gibi düşünüp bizler gibi hayal kurup bizler gibi çalışanları...o yüzden ileri arkadaşlar hep ileri ...
Diğer Haberler