• BIST 73.391
  • Altın 132,849
  • Dolar 3,5219
  • Euro 3,7585
  • Ankara : 4 °C
  • İstanbul : 10 °C
  • İzmir : 13 °C
  • Trabzon : 10 °C
  • Antlaya : 0 °C

Gürhan'ın Adamına 9 kurşun

13.05.2008 10:50
Gürhanın Adamına 9 kurşun
Öğütler Süpermarket'in önünde meydana gelen olayda Gürhan Şanal'a yakınlığı ile bilinen (Memati)lakaplı Hakkı adlı şahıs kimliği belirsiz kişilerce kurşun yağmuruna tutuldu.

Daha önce silahlı saldırıya uğrayarak hayatını kaybeden Gürhan Şanal'ın yakın arkadaşı olduğu söylenen Memeti lakaplı Hakkı isimli şahıs Öğütler Market önünde silahlı saldırıya uğradı.
Edinilen bilgilere göre, (Memati) lakaplı Hakkı isimli şahıs, halkın en yoğun olduğu Atatürk Caddesi'nde yürürken (Çingene) lakaplı F.Ü.  ve İ.M. adlı şahıslar tarafından kurşun yağmuruna tutuldu.9 adet boş kovanın bulunduğu olay yerinden kaçan zanlılar  izlerini kaybettirdi.Vücudunun çeşitli yerlerine 3 kurşun isabet etmesi sonucu ağır yaralanan Hakkı isimli şahıs ise Çubuk Devlet Hastahanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Yaralı şahsın durumunun iyi olduğu öğrenildi. Olay yerinde bazı iş yerlerinin'de camları kırıldı.

 


 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
cemal özmen
23 Ekim 2008 Perşembe 23:44
yazıklar olsun...!
Bu millete iyilik yaramaz Gürhan abimide harcadılar hakkı abimide bakalım sıra kimde....!
Mesut ER
06 Haziran 2008 Cuma 13:46
RusyadanFatih kardesime destek...
Ben kimin vuruldugunu tam olarak bilmiyorum. Ama gorsem taniyacagim kisidir. Fatih ve cevresindeki insanlari yakindan tanirim. Hic biriside yolda gezen karincayi incitecek kadar acimasiz degildirler. Cok sabrettiler, sahidim. Her zaman en sonuna kadar durdular.Hatta beladan uzak durmak icin cogu zaman carsiya cikmamasi uzerine korktu bile diyenler olmustur. Fatih kardesim. Allah yardimcin olsun. Sen yinede sabret. Senin namusuna ekmegine ve canina kasteden olmadikca kendine mukayet ol. Bilirsinki bu saydigim durumlar olustugunda ben dahil bir cok insan senin yanindayiz. Ama yinede beladan uzak dur. Dunya yalan dunya. Insanlar k....eee.... KIB AEO Ekimde gorusuruz. Rusyadan sevgiler....
QasaTura
02 Haziran 2008 Pazartesi 20:16
olmaz
ben ne Gurhan'cıyım nede bir başkasına yakınım ama şunu biliyorum ki Gurhan abi kötü bir kişilik değildi arkaşlarında yazıgı gibi bu gün çubuk sokaklarında selimizi kolumuzu sallayarak rahat dolaşıyorsak bu Gürhan abinin sayesindedir...!
Diğer Haberler
  • Ev Yangını16 Kasım 2016 Çarşamba 20:22