• BIST 73.391
  • Altın 132,849
  • Dolar 3,5219
  • Euro 3,7585
  • Ankara : -4 °C
  • İstanbul : 3 °C
  • İzmir : 9 °C
  • Trabzon : 7 °C
  • Antlaya : 0 °C

Fotoğraf sergisine davet

02.07.2007 17:44
Fotoğraf sergisine davet
Çubuk Kaymakamı sayın Mustafa Güler'in Karagölde dört mevsim fotoğraf sergisi açıldı.

Çubuk Kaymakamımız Sayın Mustafa Güler'in Karagölde dört mevsim fotoğraf sergisi 29 Haziran 2007 Günü Saat 19:00 da Büyükşehir Belediyesi Basın Merkezinde açıldı.
Sergiye tüm Çubuk Halkı davetli.

Sergi 8 Temmuz Pazar gününe kadar sürecektir.

Sergiden Fotoğraflar:

Fotoğraf : M. Zakir Özdemir

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
EMEL TOZ
05 Ağustos 2007 Pazar 22:43
başarılarının devamını diliyorum
sayın kaymakamızın çubugumuza bu denli duyarlı olmasından dolayı kendisine teşekürlerimi iletiyorum ve bana birkere daha çubugu sevdirdiği için kendisinin başarılarını diliyorum.size yakışanda buydu zaten serginizde bir harika olmuş umarım devamı gelir BAŞARILAR
Metin ÖZTÜRK
03 Temmuz 2007 Salı 11:15
Resim Sergisi
Sayın kaymakamımızın bulunduğu ilçenin tarihi ve doğa güzelliklerini tanıtması son derece anlamlı bir olay.Çubuklu olarak bundan son derece memnun oldum.Kendi memleketini veya başka bir yerin tanıtımınıda yapabilirdi.Çok duyarlı ve bulunduğu yerdeki insanlara değer vermesi son derece önemli.Siyasi iradeninde böyle çalışkan idarecilere gerekli desteği vermesi halinde sayın Kaymakamımızın çok daha başarılı işlere imza atacağına eminim.Kendisini tebrik ediyorum.Başka alanlardada hizmetlerinin devamını diliyorum.İnşallah biryere tayini çıkmadan kalıcı hizmetlerde gelir.Belediye başkanımızda lütfen biraz gözlerini açsın.Sadece maket şelale yapmakla hizmet olmaz.Onun yaptığı şelaleden vatandaşların bahçelerindede var.Daha modern bir Çubuk istiyoruz.Gerisi sizlere kalmış.Gelecekte iyilik ve hayırla yadedilmek istiyorsanız.
halim duyarlı
02 Temmuz 2007 Pazartesi 23:37
bu iş yürek ister...
Mustafa GÜLER; Adil, çalışkan, beyfendi, doğal ve duyarlı bir insan. hani ne mülki amirler! gördük, saymayalım şimdi.
Diğer Haberler
  • Aybü Külliyesinden İlçe Merkezine Bulvar Açılıyor22 Kasım 2016 Salı 20:08