• BIST 99.948
  • Altın 142,416
  • Dolar 3,5344
  • Euro 4,0171
  • Ankara : 28 °C
  • İstanbul : 29 °C
  • İzmir : 34 °C
  • Trabzon : 26 °C
  • Antlaya : 0 °C

Finansbank'tan ATM Hizmeti

29.02.2008 16:27
Finansbanktan ATM Hizmeti
Çubuk'ta şubesi olmayan Finansbank Çubukta'ki müşterileri'nin ihtiyaçlarına cevap verebilmek için Atatürk Caddesin'de bankamatik kurdu.

Finansbank'ın yeni hizmete açtığı Bankamatikle bir çok işlem yapılabiliyor.Para çekme,Para yatırma,Havale, bu ve bunun gibi bir çok işlemi ATM sayesin'de gerçekleştirebiliyorsunuz.


UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
lektem
03 Ağustos 2010 Salı 15:35
Büyük ihtiyaçtı
Finansbank çalışanlarına çok teşekkür ediyoruz. Çubuklular olarak bu tür hizmetlere çok hasretiz. Finansbank'ın hizmeti ayağımıza getirmesinden çok mutlu olduk.
vakur**
22 Temmuz 2008 Salı 17:04
helal olsun sizlere...
nasıl bir yaratıcılık, nasıl bir hizmet anlayışıdır bu!!! gerçektende sizleri tebrik ediyorum..bu projede baştan sona kimlerin emeği varsa ellerine sağlık...
RAKİPSİZ TEK BANKASIN "FİNANSBANK"
kArTaL
22 Temmuz 2008 Salı 16:39
çok güzel , ancak...!!!
Ankara'dan Çubuk'a kadar gelip bu hizmeti sunduğu için çok teşekkür ederim Finansbank'a ...
Ancak , sadece para çekilebiliyor ve biz kredi kartı borçlarımızı yatırmak için en yakın ya Esenboğa dış hatlar terminaline yada Aydınlıkevler'e kadar gitmek zorunda kalıyoruz , bu imkanı olan bir ATM ile değiştirilebilse çok iyi olacak bence...
Diğer Haberler
  • SAMSUNG ÇUBUK’TA KAMPANYA13 Haziran 2017 Salı 09:38