• BIST 95.816
  • Altın 245,991
  • Dolar 6,3446
  • Euro 7,4202
  • Ankara : 19 °C
  • İstanbul : 24 °C
  • İzmir : 25 °C
  • Trabzon : 20 °C
  • Antlaya : 0 °C

Ezan ve Kur'an'dan rahatsız oldular!

16.03.2008 12:46
Ezan ve Kurandan rahatsız oldular!
Az sonra izleyeceğiniz bu görüntüler Türkiye'de bir bakışın göstergesi...

İŞTE O VİDEO GÖRÜNTÜLERİ SEYREDİN VE YORUMU SİZ KENDİNİZ YAZIN...

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
güven beşli
30 Eylül 2009 Çarşamba 14:09
UTANMAZLAR
bunların ustesınden geleceğimize inancim sonsuzdur.
hacıııımmm
04 Eylül 2008 Perşembe 18:06
ıyıce okuyun
bu kadını mılletıne ne yaparsan yap yaranaman eskıden nasıldı hayat... analarımız kadınlarımız sırtında cocuk savasa gıderdı ekmek azık su gotururdu sımdı durum ne ne analar var acın bakın kurtulus savasına bakın... utanıyorum 1 karıs elbıce gıyende bunu soylemese bıle benım gozumde aynı sıze bırakıyorum... artık ne dusunursenız... yatacak yerımız yok walla
*hocalar
22 Ağustos 2008 Cuma 12:40
: )))
siz bu şekilde konuştukça bize daha fazla şevk geliyor hele hazmedememeniz o kadar çok hoşumuza gittiki yolumuzda daim olup bizden sonraki nesilleride bu yolda ilerlemeleri için eğiteceğiz.
Diğer Haberler
  • 2018 ÇUBUK SEÇİM SONUÇLARI25 Haziran 2018 Pazartesi 10:32