• BIST 98.415
  • Altın 277,449
  • Dolar 5,7824
  • Euro 6,4409
  • Ankara : 10 °C
  • İstanbul : 16 °C
  • İzmir : 16 °C
  • Trabzon : 19 °C
  • Antlaya : 0 °C

Ego Perşembe geliyor

14.07.2008 15:02
Ego Perşembe geliyor
Çubuk Festivalinde Otobüs sözü veren Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı İ.Melih Gökçek perşembe günü otobüs seferlerini başlatıyor.



EGO Çubuk seferlerine Perşembe günü başlıyor. Ankara Büyükşehir Belediye Meclis Üyesi Hamza Aydoğdu konu ile ilgili yaptığı açıklamada" Ankara Büyükşehir Belediye Başkanımız Melih Gökçek Çubuk'a geldiğinde halkımıza otobüs sözü vermişti. 14 Temmuz 2008 günü UKOME'den karar çıktı. Perşembe günü de EGO'ya ait otobüsler Çubuk -Ankara arası yolcu taşımacılığına başlayacak. Çubuk- Ankara arası yolcu taşıma ücreti 2.20YTL olarak belirlendi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
yolcu
01 Ağustos 2008 Cuma 22:45
çubuk otobüslerinde çok kalabalık oluyor
arkadaşlar çubuk otobüsleri çok kalabalık oluyor zor zar gelip gidiyoruz iki kuruş daha fazla almak için bizi zor duruma sokuyorlar egonun dahada fazla sefer yapmasını isterim MELİH GÖKÇEK başkanımıza duyrulur...
serkan keçe
30 Temmuz 2008 Çarşamba 12:29
yazık
ben ankaradan çubuğa geliyorum arkadaşlarımada aynı zorluğu çekiyor 5 otobüs çubuga yetermi ayrıca parada çok fazla acaba bunlar çoçuk mu kandırıyor....?
tamer yiğit
23 Temmuz 2008 Çarşamba 21:12
ego ve çubuk
ego otobüslerinin çubuğa sefere başladığını duyunca önce çok sevindik.ama gel görki hem otobüs sayısı hemde fiattaki çifte standartı görünce hevesimiz kursağımızda kaldı. lütfen yetkililer bu haksızlığa bir son versinler.nihayetinde bu çok çirkin bir durum.......
Diğer Haberler