• BIST 98.415
  • Altın 277,275
  • Dolar 5,7824
  • Euro 6,4409
  • Ankara : 19 °C
  • İstanbul : 17 °C
  • İzmir : 21 °C
  • Trabzon : 21 °C
  • Antlaya : 0 °C

Çubuk'tan Kış Manzaraları...

04.01.2009 17:21
Çubuktan Kış Manzaraları...
Çubuk son 5 yılın en güzel kışını yaşıyor. Her yer kar altında ve özellikle bu durum çocukları bir hayli neşelendiriyor.

Çubuk'ta yediden yetmişe herkes kar coşkusu yaşıyor. Son 5 yılın en etkili kar yağışını alan Çubuk'ta cadde ve sokakları beyaza bürüdü.

Dün akşam saatlerinde başlayan kar yağışı gecenin ilerleyen saatlerinde etkisini artırarak Çubuk'u gelin gibi süsledi. Sabah uyanan vatandaşlar ilk olarak evlerinin önlerindeki karı temizledi. Araçlarını ve sokak merdivenlerindeki karları ev süpürgesi ile temizleyen vatandaşlar daha sonra çocukları ile birlikte kartopu oynayıp naylonlarla kayarak karın keyfini çıkardı. 

Yetkililerden edinilen bilgiye göre Çubuk şehir merkezinde kar kalınlığının 15 cm, köylerinde ise 26 cm'ye ulaştığı, bazı köylerin ulaşımında aksaklıklar olduğu, bu köylere sağlıklı ulaşımın yapılabilmesi için görevlilerin aralıksız çalıştığı bildirildi.

 

ÇUBUK'TA KIŞ

FOTOĞRAF ALBÜMÜNE GİRMEK İÇİN RESMİ TIKLAYINIZ.!

ÇUBUK'TAN KIŞ MANZARALARI
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
kortez
21 Ocak 2009 Çarşamba 16:52
.......
sayın okurumuz yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır....
ASİLBEY
04 Ocak 2009 Pazar 20:32
KORKMA IHBAR ET
SAYIN(YASNE)İŞÇİLERİN YATTIĞINDAN BAHSEDIYORSUN AMA BU KIŞ GUNU O FEDEKAR İŞÇİLERIN GUNUN 24 SAATINDE ELINDEN GELDIĞINCE ÇALIŞTIĞINI GOZ ARDI EDIYORSUN.ÇUNKU BEN GECE 03.00-05.00 TE GOZUMLE GORMESEM BELKI SANA HAK VERIRDIM.AMA ANİ BASTIRAN KARLA MUCADELE ETMEK KOLAY DEĞİLDİR SANIRIM.YETERLI ARAÇ GEREK OLMADIĞIDA DUŞUNULEBILIR.EĞER SAMIMI ISEN VE ÇUBUGU GERCEKTEN SEVIYORSAN NEREDE HANGI IŞÇI YATIYOR İSE KORKMA IHBAR ET.HATTA YATAN İŞÇİNİN ISMINIDE VERKI YETKILILER GEREGINI YAPAR SANIRIM DİĞERLERINEDE ORNEK OLUR.
yasne
04 Ocak 2009 Pazar 18:25
...
çubukda kış çok güzel ama yollardan insanlar gidemiyoo bile. nerde bu devlet. belediye işçilerini boş boş çayın kenarında yatıracanıza çıksın kaldırımları yolları temizlesinler.rezillikden başka bişey değil.aldığınız yediğiniz paralar haram olsun inş..
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta korkutan yangın10 Eylül 2019 Salı 14:20
  • Çubuk'ta uyuşturucu operasyonu02 Eylül 2019 Pazartesi 23:44
  • Otomobil Şarampole Devrildi Açıklaması 1 Yaralı26 Ağustos 2019 Pazartesi 08:50
  • Yaralı atmaca tedavi edilecek18 Ağustos 2019 Pazar 01:28
  • HORTUM MUHTARIN AĞILINI UÇURDU...17 Ağustos 2019 Cumartesi 23:31
  • Çubuk'ta hırsızlık zanlıları tutuklandı03 Ağustos 2019 Cumartesi 22:00
  • Kamyonet devrildi: 5 yaralı30 Temmuz 2019 Salı 00:21
  • Motoruna yuva yapan kuşlar için tırını 45 gün çalıştırmadı16 Temmuz 2019 Salı 16:49
  • GEDİKOĞLU VE ZENGİN AİLELERİNİN MUTLU GÜNÜ...22 Haziran 2019 Cumartesi 14:15
  • Çubuk'ta belediyeden dolandırıcılık uyarısı18 Haziran 2019 Salı 16:37