• BIST 97.886
  • Altın 277,610
  • Dolar 5,8286
  • Euro 6,4899
  • Ankara : 13 °C
  • İstanbul : 17 °C
  • İzmir : 18 °C
  • Trabzon : 18 °C
  • Antlaya : 0 °C

Bu yolları kim yaptı?

13.05.2007 20:55
Bu yolları kim yaptı?
Çubuk İlçesi sınırları içerisinde bulunan Çubuk-II Barajı'nın yolları kim tarafından yapıldı?

Çubuk İlçesi sınırları içerisinde bulunan Çubuk-II Barajının yolları Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafınca güzel bir hizmet olarak yapıldı. Fakat yapımı gerçekleştirilirken düşünülmeyen bir şey vardı. Yol boyunca iki aracın karşılıklı geçmesi nasıl mümkün olacaktı. Baraj içerisindeki yolların bu hali insanların piknik yapmaya geldiği yerde araçlarının çizilmesinden ve aynalarının kırılmasından dolayı kavgalara sebebiyet verir hale geldi. İki aracın birbirine değmeden geçebilmesi için çok büyük bir beceri gerektiren bu yolları kim yaptı.? Bu yollar yapılırken ölçülmedi mi.? Bir otobüsün bile zor sığacağı bu yolda iki ayrı araç karşı karşıya gelince ne yapsın? Bu sorularımız Aski Genel Müdürlüğü yetkililerine...

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
murat
21 Temmuz 2007 Cumartesi 19:24
...
Yolu kim yaptıysa araçlar geçsin diye değilde insanlar yürüsün diye yapmış olsalar gerek
KENAN
26 Mayıs 2007 Cumartesi 20:57
yeniden yapılmasını istiyoz
bende hep merak ediyodum bu yolları hangi akla hizmet olarak yaptılar diye büyükşehir yapmış demek kesin birileri zengin olmuştur yıne muhahahaha
saygılar
ADAM O
25 Mayıs 2007 Cuma 18:13
GÖKÇEK'İN HABERİ YOKTUR EMİNİM
AKP İLÇE YÖNETİMİ BU SORUNU ÇÖZMELİ, GÖKÇEK'İN HABERİ YOKTUR EMİNİM. YOKSA BÖYLE KALİTESİZ İŞ YAPTIRMAZDI. YOLLAR REZALET. İKİ KEZ GİTTİM İKİSİNDE DE KARŞIDAN ARABA GELMEDİĞİ İÇİN ŞÜKRETTİM. SALON TOPLANTILARINDA BOY GÖSTERMEK İÇİN YÖNETİCİ OLUNMAZ. İSTİFA ETSİNLER ADAM GİBİ ADAMLAR GELSİN.
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta korkutan yangın10 Eylül 2019 Salı 14:20