1 1
  • BIST 94.655
  • Altın 144,854
  • Dolar 3,5508
  • Euro 3,8707
  • Ankara : 17 °C
  • İstanbul : 20 °C
  • İzmir : 18 °C
  • Trabzon : 15 °C
  • Antlaya : 0 °C

Aydos'a Yılın İlk Karı Yağdı

17.12.2007 17:14
Aydosa Yılın İlk Karı Yağdı
Çubuk Yukarı Çavundur Beldesin'de bulunan Aydos Dağına Yılın İlk Karı Yağdı.

Yukarı Çavundur Beldesinde bulunan Aydos dağına mevsimin ilk karı düştü. Havaların soğumasıyla birlikte dağın tepeleri beyaza büründü.



UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
B.AYDOS
31 Aralık 2007 Pazartesi 11:49
!!!!!!!!!!!!
abiler,kardeşler bu dağın ismi AYDOS yaa AYDOST değil nerenizden uyduruyosunus bu ismi yok o deil soy adımız ordan gelio!! düzgün yazarsanıs ii olur (AYDOS!!)
sevgi baltacı
26 Aralık 2007 Çarşamba 19:01
aydost dağları