• BIST 103.118
  • Altın 270,099
  • Dolar 5,7755
  • Euro 6,3762
  • Ankara : 7 °C
  • İstanbul : 14 °C
  • İzmir : 13 °C
  • Trabzon : 17 °C
  • Antlaya : 0 °C

Yukarı Çavundur'da Su Sorununa Çözüm

11.07.2008 10:03
Yukarı Çavundurda Su Sorununa Çözüm
Yukarı Çavundur Beldesi Yıldırım beyazıt mahallesinde (Direkli) yıllardır su sıkıntısı çeken mahalle halkı sonunda suya kavuştu.


Yukarı Çavundur Beldesi Yıldırım Beyazıt Mahallesinin su sıkıntısı kalıcı şekilde çözümlendi. Aydos dağı eteklerinden çıkarılan kaynak suyu Yukarı Çavundur Belediyesince ve Mahalle halkı tarafından yapılan 12 Km"lik su ishale hattı ile yenilenerek mahalle halkının su sıkıntısı çözüme kavuşturuldu.Yıllardır su sıkıntısı çeken mahalle halkı tankerlerle su taşımaktan kurtulmanın sevincini yaşadılar.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
vatandaş
22 Temmuz 2008 Salı 22:53
YUUUUH
kendi tırnaklarıyla kazdıkları şu için askiye paramı vercekler...yazık ya valla yazık dagdan inen su evlere kendileri getirmese geleceği falan yoktu vicdanlar rahatmı merak ediyorum
mercan fransali
18 Temmuz 2008 Cuma 14:19
hayirli olsun
fransadan selam yollarim yukari cavundur benim en guzel koyu cok ozledim orayi tum aileme selam yollarim optum
satılmış Gümüşbaş
14 Temmuz 2008 Pazartesi 15:59
Çok Önemli Haber
10 yıldır kerbela gibi olan Y.Çavundur Beldesi Direkli Mahallesine gene suyunu Yukarı Çavundur Halkı kendi İmkanlarıyla getirdi.
Maalesef ASKİ ye su paralarını bu aydan sonra ödeyecekler.
Yazıklar olsun O idarecilere...
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta otomobil ile tır çarpıştı: 1 yaralı13 Eylül 2019 Cuma 16:32