• BIST 103.235
  • Altın 197,827
  • Dolar 4,7171
  • Euro 5,5018
  • Ankara : 24 °C
  • İstanbul : 26 °C
  • İzmir : 29 °C
  • Trabzon : 25 °C
  • Antlaya : 0 °C

Yucel Ağören Vefat etti

26.09.2007 12:47
Yucel Ağören Vefat etti
Çubuk Yucelhan Taekwondo sahibi Yücel Ağören,Dün vefat eden Gürhan şanal'ın cenaze namazın'da kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.

Çubuk'ta ilk ve tek olan Yucelhan Spor merkezi'nin sahibi Yucel Ağören katıldığı cenaze namazın'da kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
seni özledım ellora
30 Eylül 2012 Pazar 00:01
seni özledım
sen benım karsılastıgım ılk ve son adam gıbı adamsın senı oyle cok ozledım kı mezarına gelmek ıstıyorum gelemıyorum korkudan degıl sevdıgım senı oyle yatarken gormekten o uzaktan masum bakısını ozledım ben senı cok sevdım be yucelım cok sevdım bır kere olsun ıncıtmedın benı kucuktum senın ıcın belkıde oglun yasında ama olsun ben senı cok ozledım cennette bekle benı sevdıgım bırgun kavusacagız ıkımız
Atasoy
21 Haziran 2009 Pazar 11:56
ALLAH RAHMET EĞLESİN
BABA SENİ ÇOKK ÖZLÜYORUMM KEŞKE ÖLMESEYDİN HAKIIMI SANA HELAL EDİYORUM ALLAH RAHMET EĞLASİN
eyüp ekşi
04 Mayıs 2009 Pazartesi 00:41
can arkadaşım
seni bulma ümidiyle nette dolaşırken ölüm haberinle karşılaştım hala şoktayım sana allahtan rahmet ailene de baş sağlığı diliyorum.
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta Şehit Annelerine Ve Yakınlarına Özel Program16 Mayıs 2018 Çarşamba 00:23