• BIST 96.121
  • Altın 239,994
  • Dolar 6,2046
  • Euro 7,2854
  • Ankara : 18 °C
  • İstanbul : 23 °C
  • İzmir : 25 °C
  • Trabzon : 20 °C
  • Antlaya : 0 °C

Yeni Yönetim Terleyecek

18.01.2008 23:08
Yeni Yönetim Terleyecek
İlk toplantısını dün yapan AKP Çubuk ilçe teşkilatı, görev dağılımını yaptıktan sonra bugün kızılcahamam'da kampa girdi.

Tuncay Acehan başkanlığın'da ilk toplantısını yapan AKP Çubuk İlçe teşkilatı 3 Günlük kamp için bugün Kızılcahamama hareket etti.

Asya Termal Tatil Köyü'nde bugün başlayan ve 3 gün sürecek olan kampa, il yürütme kurulu üyeleri ve parti teşkilatları katılıyor.

Eğitim kampında, yerel seçimler öncesi yapılacak hazırlıkların ele alınacağı belirtildi. Toplantının sona ereceği Pazar günü yine Kızılcahamam'da İl Divan toplantısının yapılması ve bu toplantıya bazı bakanların ve Ankara'daki belediye başkanlarının katılması planlanıyor.


UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
a.k.p
12 Mart 2008 Çarşamba 12:00
akp
akp olmuş bir toplama kanpı yazıkkk
çubuklu
24 Ocak 2008 Perşembe 13:29
a.k.p.
sayın başkan geldin geleli en güzel icratınız tuncay acehan.ve teşkilattan atılan çavundurludur çünki partiyi mahfetti ama düşmez kalkmaz bir ALLAH.dır.ben çubuklu olarak tuncay abinin ilçe başkanı seçilmesi bizim için çok güzel olmuştur.allah tuncay abiyi utandırmasın bu arada mustafa abiyede selamlar yeni yönetim çok güzel başarılar tuncay abi.yar saçların lülelüle çavundurlum sana güle,güle.
asil kurt
20 Ocak 2008 Pazar 17:12
a.k.p.
adem tuğluca bahri yılmazı ilçe başk.yaptıdı. sonra ali cengiz oyunu yaptı.sona aşağı çavundurluyu başk. yaptırdı işine gelmedi onuda salladı.inşallah tuncay abiye bir kulp takmaz.çünki ademin ipiyle kuyuya inilmez.
Diğer Haberler
  • 2018 ÇUBUK SEÇİM SONUÇLARI25 Haziran 2018 Pazartesi 10:32