• BIST 75.994
  • Altın 128,893
  • Dolar 3,4247
  • Euro 3,6383
  • Ankara : -7 °C
  • İstanbul : 8 °C
  • İzmir : 2 °C
  • Trabzon : 6 °C
  • Antlaya : 0 °C

Yeni yeteneklerin peşinde

06.11.2007 17:41
Yeni yeteneklerin peşinde
Radyo Kervan Yeni yayın döneminde Yeni yetenekleri aralarında görmek istiyor..

 Çok  yakında yeni yayın dönemiyle yep yeni proğramlarıyla, yepyeni yüzleriyle Ankara'ya kadar ulaşacak olan gönlüzün frekansı Radyo Kervan yeni yetenekleri arasında görmek istiyor.

 Radyomuzda çalıştırılmak üzere Bayan Proğramcı'lar, Tommaister'ler Dj' ler Deneyimli  bay programcılar aranmaktadır.

Müracatlar şahsen yapılacaktır.

Ayrıntılı bilgi :0312  838 12 21

Aramıza sizde katılabilirsiniz ...

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ibrahim
06 Eylül 2008 Cumartesi 08:10
süpersiniz
çok teşekkür ediyorum bu çalışmalarınızı tadir ediyorum çubuk halkın sevgilisi oldunuz ve tvler artık kapalı çünkü radyo kervan var diyoruz gerk duymuyoruz tv bn şu anda tokattayım ama internetten radyo kervanı diniyorum teşekkür ederim sizilere süper gidiyorsunuz.güzel ilahilerle evimize ayrı bir nur neşe gelmekte süpersiniz.ibrahim
AHMET AA
21 Mart 2008 Cuma 18:27
iyi bir başlangiç
başlatmış oldugunuz çalışmayı canı gönülden destekliyorum.
ilçemizin özgün seslerini bir arada toplayıp bizlere iyi dinletiler sunabilirsiniz..bu alanda Mustafa Cihat ı aramamak elde degil.
onun güzel sesini ve yorumladıgı türküleri dinlemek bizleri mutlu edecektir
umarım O nu da aranızda görürüz..
başarılarınızın devamını dilerim..
ERBAY KÜCET
07 Kasım 2007 Çarşamba 14:04
Kervan'a yeni sesler
Dinleyemediğim ancak gönülden desteklerimi sunduğum Radyo Kervan'a yeni seslerin alınacağına çok sevindim. yerel anlamda gençlerimizin yetişmesi için güzel bir çalışma. iletişim alanındaki yapacakları her adımda yanlarındayım. hatta dilerler ise Kendimizi Tanıyalım başlığı ile verdiğim kişisel gelişim eğitimimizi yeni gençler ile birlikte Kervan çalışanlarına aktarabiliriz. selamların en güzeli ile...BAŞKA SÖZE NE HACET... İİİİİİŞŞŞTEEEEE ERBAY KÜCET
Diğer Haberler