• BIST 108.786
  • Altın 272,927
  • Dolar 5,8078
  • Euro 6,4273
  • Ankara : 0 °C
  • İstanbul : 7 °C
  • İzmir : 6 °C
  • Trabzon : 9 °C
  • Antlaya : 0 °C

Y.Selim Şampiyon

28.12.2007 18:18
Y.Selim Şampiyon
Çubuk Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen İlköğretim Okullar arası küçükler futbol turnuvası sona erdi.

Dokuz okul takımının katıldığı futbol turnuvasında Yavuz Selim İlköğretim Okulu birinci olarak turnuvanın şampiyonu oldu.

Turnuvada birincilik kupasını İlçe Milliği Eğitim Müdürü Mehmet Mensur Toprak verdi.

Yavuz Selim İlköğretim Okulu Ankara da yapılacak olan ilköğretim okullar arası küçükler futbol turnuvasın da Çubuk"u temsil edecek.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
süperrrr
25 Ekim 2008 Cumartesi 09:56
yavuzselim
3 5 7 10 yavuzselim şaammpiyyyyyoooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
hsn
03 Ekim 2008 Cuma 19:53
atatürk
her zaman yanındayız cubuk yavuz selim kimmis muthıs top oynadık ama sansız bir gol yedik ama biz 1 numarayız yusuf hocam selamlar ben 8 d den
şakir zeybek
10 Eylül 2008 Çarşamba 08:53
spor
bu nasıl bir takım çok kötü.
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta tekvando kuşak sınavı13 Ekim 2019 Pazar 12:41