• BIST 75.728
  • Altın 129,639
  • Dolar 3,4491
  • Euro 3,6971
  • Ankara : -2 °C
  • İstanbul : 8 °C
  • İzmir : 9 °C
  • Trabzon : 10 °C
  • Antlaya : 0 °C

Tuğluca'dan Miniklere Ziyaret

12.03.2008 20:45
Tuğlucadan Miniklere Ziyaret
Çubuk Belediye Başkanı Adem Tuğluca,ilköğretim Okulu Öğrencileri'nin kendisine yazdığı mektup'tan etkilenerek,Öğrencileri sınıfların'da ziyaret etti.

İlce Milli Eğitim Müdürü Mehmet Mensur TOPRAK ile birlik'te Bekir Yılmaz İlköğretim Okulunu Ziyaret eden Başkan Tuğluca ,Daha önce kendisine mektup yazarak bazı talepler'de bulunan Bekir Yılmaz  İlköğretim Okulu 3.Sınıf öğrencilerini sınıfların'da ziyeret ederek bir süre sohbet ettiler.

Öğrencilerle Uzun uzun sohbet eden Belediye Başkanı ve İlçe Milli Eğitim Müdürü sohbet sonunda öğrencilere çeşitli hidiyeler dağıttılar.



UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
MELİSA AYDIN
20 Mart 2008 Perşembe 09:41
SEVGİLİ BAŞKANIMIZA
Başkanımızı ziyaretinden dolayı arkadaşlarım ve ben çok heyecanlandık,başkanımız bizimle çok ilgilendi ve çok mutlu olduk. Başkanımıza her şey için çok teşekkür ederiz. Umarım yine bizi ziyarete gelirsiniz :) Ellerinizden öpüyoruz...
3-C sınıfından Melisa Aydın.
adil yanık
17 Mart 2008 Pazartesi 12:28
mektup
sevgili Adem Tuğluca amcacığım,
bahçede banklarımızı görünce çok sevindik.bu kadar kısa sürede göndereceğinizi düşünmüyorduk.çok teşekkür ederim.arkadaşlarımda çok sevindi. çok çok teşekkürler.
Adil Yanık 3-c sınıfı
adil yanık
17 Mart 2008 Pazartesi 12:28
mektup
sevgili Adem Tuğluca amcacığım,
bahçede banklarımızı görünce çok sevindik.bu kadar kısa sürede göndereceğinizi düşünmüyorduk.çok teşekkür ederim.arkadaşlarımda çok sevindi. çok çok teşekkürler.
Adil Yanık 3-c sınıfı
Diğer Haberler
  • İlim Neyi Bilmektir!09 Kasım 2016 Çarşamba 23:49