• BIST 73.391
  • Altın 133,104
  • Dolar 3,5219
  • Euro 3,7585
  • Ankara : -7 °C
  • İstanbul : 5 °C
  • İzmir : 8 °C
  • Trabzon : 7 °C
  • Antlaya : 0 °C

Trafik Kazası 2 Yaralı

13.10.2007 21:27
Trafik Kazası 2 Yaralı
Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastahanesi önünde meydana gelen trafik kazasında 2 kişi ağır yaralandı.


Veysel Aslan yönetimindeki otomobil aşırı hız nedeniyle yol kenarındaki elektrik direğine çarptı.

Kaza sonucu otomobil içinde sıkışan sürücü Veysel Aslan ve arkadaşı Ali Özaslan, itfaiye ekiplerinin yoğun çalışmaları sonucu sıkıştıkları yerden çıkarıldı.

Yaralılar Çubuk Halil Şıvgın Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı. Yaralıların  sağlık durumlarının halen ciddiyetini koruduğu öğrenildi.




UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
___ULUBATLI___
08 Kasım 2007 Perşembe 10:44
KAZA
GEÇMIS OLSUN
FURKAN
02 Kasım 2007 Cuma 19:37
YOK
BEN FURKAN KAZA YAPAN TEYZEMİN OĞLUDUR.TEYZEMİN OLU VEYSEL ABİM ÇOK AŞIRI HIZ YAPMADIĞINI SÖYLÜYOR BEN KİME İNANSAM BİLMİYORUM.VE BU ARADA VEYSEL ABİME GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM.
FuRkAn.06.
sait
17 Ekim 2007 Çarşamba 13:32
Aceleciyiz !!!!!!
Kaza anında oradaydım bayramın arefe akşamı gerçekleşti ve bende o akşam küçük bir kaza geçirdim. Sürücülerimiz çok dikkatsiz sanki biyere yetişeceğiz, bayramı burnumuzdan getiriyolar..Allah tan daha kaza olan yerde kasis vardı Allah korumuş. Şimdiden geçmiş olsun ..
Diğer Haberler
  • Ev Yangını16 Kasım 2016 Çarşamba 20:22