• BIST 108.786
  • Altın 272,867
  • Dolar 5,8078
  • Euro 6,4273
  • Ankara : 0 °C
  • İstanbul : 7 °C
  • İzmir : 5 °C
  • Trabzon : 8 °C
  • Antlaya : 0 °C

Radyo Kervan'ın Genç Yeteneği

15.05.2009 17:10
Radyo Kervanın Genç Yeteneği
Kahraman Tazeoğlu'na ait ''Seni İçimden Terk Ediyorum'' adlı şiirin Veysel Kılıç'ın yüreğinden seslendirmesiyle ortaya çıkan güzel yorum

Veysel KILIÇ üç Yıldır Radyo Kervan mikrofonuyla sizlere güzel şiirler sunmakta.Genç yaşında şiire bu kadar ilgi duyması ve seslendirmesi beğeniyle dinleniyor.Şu anda Radyo Kervan"da hafta sonu  21:00"den sonra Yıldızların Altında isimli programıyla unutulmaya yüz tutmuş mısralara yeniden hayat veriyor.

            Okumuş olduğu bu şiir ise Kahraman Tazeoğlu"na ait Çağan Irmak"ın Issız Adam filminin kesitleriyle sizlere sunulmuştur.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
canoo
22 Mayıs 2009 Cuma 21:35
ayşeqül
sesin qüzel oldgu kadar kalbınde bı o kadar temiz... emeqine we yüreğine sağlık... başarılar
realist
23 Nisan 2009 Perşembe 11:40
Tek Türkiye'ye cevab
Kardeşim radyonu 96.2 frekansına getirirsen görürsün yada bilgisayarından www.radyokervan.com tıklarsan ordanda duyabilirsin. Radyo Kervan'ı görmemek için körolmak gerek seninde elin kalvyenin tuşlarına bastığına göre herhalde görüyorsunda ama neden görmek istemiyorsun anlayamadım. Çubuğumuzun bir tanecik radyosunu görmek isteyen Avusturalya'dan bile görüyormuş ordaki akrabalarım öyle diyor.
tek türkiye
22 Nisan 2009 Çarşamba 11:23
nerde radyo kervan:(