• BIST 75.665
  • Altın 130,443
  • Dolar 3,4638
  • Euro 3,6789
  • Ankara : -1 °C
  • İstanbul : 9 °C
  • İzmir : 6 °C
  • Trabzon : 9 °C
  • Antlaya : 0 °C

Kücet Anayurt Gazetesinde...

28.11.2007 21:05
Kücet Anayurt Gazetesinde...
Çubuk Haber’de kulis yazılarıyla dikkat çeken yazarımız Erbay Kücet Anayurt gazetesinde köşe yazılarına başladı.

Türkiye Yazarlar Birliği Denetim Kurulu Başkanlığı yanı sıra Türkiye Bilardo Federasyonu Asbaşkanı olarak görev yapan Kücet, Çubuk Haber"deki yazılarına devam ediyor. Çocuk Edebiyatı, mizah ve şiir alanında yaptığı çalışmalarla birlikte kişisel gelişim alanında da motivasyon eğitimleri veren yazarımız halen Türkiye Büyük Millet Meclisi"nde yönetici olarak görev yapmaktadır.


UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Çıbıklı
12 Aralık 2007 Çarşamba 21:39
Hayırlı Olsun
Erbay bey Türkiye Büyük Millet Meclisi'ndeki yeni görevinizde başarılar dilerim. Hayırlı olsun.
Yılmaz Macar
10 Aralık 2007 Pazartesi 13:56
ERBAY KÜCET'le devam..
Çubuk Haber'deki yazılarının ardından suskunluğuna son verdiğini düşündüğüm Erbay Kücet'i yazın hayatına tekrar dönmesine vesile olduğundan özellikle Çubuk Haber'i kutlamak istiyorum. bu arada Anayurt Gazetesinde yazmaya başlayan Kücet'e başarılarının başka mekanlarda ve mevkilerde olması arzusuyla tebriklerimi gönderiyorum.
Kenan Aytekin
08 Aralık 2007 Cumartesi 17:19
Başka söze ne hacet İşte Erbay Kücet
Erbay abi gerçekten seninle gurur duyuyorum. Her zaman bir sözün vardırya bu haberle çok güzel örtüşmüş Başka söze ne hacet işte Erbay Kücet bu. Saygılar.
Diğer Haberler
  • DÖRDÜNCÜ KUVVET17 Eylül 2013 Salı 18:23