• BIST 103.972
  • Altın 270,521
  • Dolar 5,7738
  • Euro 6,3613
  • Ankara : 6 °C
  • İstanbul : 14 °C
  • İzmir : 22 °C
  • Trabzon : 13 °C
  • Antlaya : 0 °C

Karagöl Caddesinde Trafik Kazası 2 Yaralı

28.07.2009 09:31
Karagöl Caddesinde Trafik Kazası 2 Yaralı
Çubuk'ta meydana gelen trafik kazalarında 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Mesut Bektaş idaresindeki 06 AN 761 plakalı otomobil, Karagöl Caddesi'nde geri manevra yaparken, Cemal Arslan ve eşi Şaziye Arslan'a çarptı. Yaralanan Cemal ve Şaziye Arslan, Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Çubuk'ta Barbaros Mahallesi Sultan Ahmet Caddesi'nde, İsmail Hakkı Aydos yönetimindeki 06 YMA 17 plakalı otomobil ise , Sezai Çekik'in kullandığı bisikletle çarpıştı. Yaralanan Çekik, Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ümitküçük
02 Ağustos 2009 Pazar 00:07
ARKADSIM SANA KATILIORUM
KIZILAYDA GIDIYORUM YOLUN ORTASINDAN GIDEN BI ADAM GORDUM YANIMDAKINE DEDIM KI BAK BU KESIN CUBUKLUDUR INANMADI GITTIM SORDUM WE MALUMUNUZ UZERE CUBUKLU CIKTI ADAM. BOLE BUNU DEGISTIREMESSINN
Kurtulus
31 Temmuz 2009 Cuma 10:29
CuBukLuNuN KaLdıRıMı Yok
ya bu cubuk'lunun kaldırımı yok mıllet kaldırımdan yurumemek için inat ediyo sanki kaçkere çarsıya arabayla gittiysek yemin ederim kadınlar laf yapacaz diye çene calacaz diye yolun ortasından gıdıyo carpsan sen suclusun cubukta kaldırım kullanılması nadır olur bu gercek bisey mesala ziraat bankasının oralara kamera koyun izleyin bakalın kaç kısı kaldırım kullanıyo yaw artık bılınclı olalım hem kedı canınımızı dusunelım hemde surucelerı adamlar bazen haybiye suclu duruma dusuyo kaldırımdan git senız noluyo 1bir yerinizmi dusuyo
sniperspy
28 Temmuz 2009 Salı 10:44
reco baba
bilmem farkındamısınız? çubuk ta trafik kazaları baya bir arttı.benimde aracım var ve çubukta araç kullanmak bir meziyet haline geldi. yani çubukta araç kullanabilen insan istanbul trafiğinde çok kolay araç kullanır. yollardaki çukurlara düşmemek için karşıdan gelen aracı görmez olduk. yazık binlerce tl para veriyoruz bu araçlara...

ama olsun biz yine çiçek dikmeye devam edelim :)
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta otomobil ile tır çarpıştı: 1 yaralı13 Eylül 2019 Cuma 16:32