• BIST 102.482
  • Altın 146,654
  • Dolar 3,5204
  • Euro 4,1865
  • Ankara : 21 °C
  • İstanbul : 24 °C
  • İzmir : 26 °C
  • Trabzon : 24 °C
  • Antlaya : 0 °C

Kandiliniz Mübarek Olsun

19.07.2007 13:19
Kandiliniz Mübarek Olsun
Çubukhaber Olarak Tüm İslam alemi'nin ve Çubuk halkı'nın Regaib Kandilini Kutlar Hayırlara vesile olmasını cenabı haktan niyaz ederiz.

KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

                                                        ÇUBUKHABER

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Abdullah Demirci
19 Temmuz 2007 Perşembe 17:19
Radyo Kervan
Radyo Kervan Ailesi olarak ve kendi Şahsıma tüm Değerli Radyo Kervan Dinleyicilerinin , Çubuk Haber Ailesinin Ve Tüm Çubuk Halkının Mübarek Regaib Kandilini kutluyor , Hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Mevlam dan niyaz ediyorum.
ERBAY KÜCET
19 Temmuz 2007 Perşembe 17:05
köşe yazarları eskidiniz...