• BIST 73.391
  • Altın 133,161
  • Dolar 3,5219
  • Euro 3,7585
  • Ankara : 0 °C
  • İstanbul : 7 °C
  • İzmir : 2 °C
  • Trabzon : 11 °C
  • Antlaya : 0 °C

Kadir gecesi Kervan'da kutlanıyor

07.10.2007 19:23
Kadir gecesi Kervanda kutlanıyor
Bu Gece Kadir gecesi Radyo Kervanda büyük coşkuyla kutlanacak..

Radyo Kervan'da Ramazan boyunca devam eden İftara Doğru Proğramı sunucusu Merkez Bahçeli Medine Camii İmam Hatibi Kamil Demirtaşın sunumuyla 08 ekim Pazartesi akşamı yani bu akşam saat 21:30'da Kadir Gecesi Özle proğramı tertiplenecektir

Proğrama Şiirleriyle ve Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (s.a.v) ithaf edilen en güzel Naat-ı Şerifleriyle Mustafa Caymaz ve En güzel İlahileriyle gönüllere taht kuran İbrahim Cuşan konuk olarak katılacaktır.

Bu proğramı sakın kaçırmayın.

Haber    :   Abdullah Demirci

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
mücahid demirtaş
10 Ekim 2007 Çarşamba 12:22
canım babama
baba seni severek ve isteyerek dinliyorum .inşallah bu programın devamı gelır. saygılarımla...
oğlun mücahid
çubuklu
09 Ekim 2007 Salı 14:37
hocamıza
hocam seneyede sizi dinlemekten mutluluk duyarız sizi dinlemek bizim için büyük keyif inşaallah seneye de görüşmek dileğiyle hocam...
herkesin ramazan bayramını kutluyorum nice nice bayramlara inşaallah..
İsmail DEMİRCİ
09 Ekim 2007 Salı 12:06
Nice Ramazanlara Ulaşmak Ümidiyle
Sayın Hocam Kamil DEMİRTAŞ'ı Ramazan boyunca ve Kadir Gecesindede dinledim çok Mükemmeldi Allah Razı Olsun.
İnşaallah Seneyede bu proğramların Devamını temenni ediyorum.Şimdiden Hayırlı bayramlar..Allaha emanet olunuz...
Diğer Haberler
  • Efendimizin İzinde Siyer-i Nebi" Yarışması21 Kasım 2016 Pazartesi 17:44