1 1
  • BIST 93.162
  • Altın 147,053
  • Dolar 3,5997
  • Euro 3,9080
  • Ankara : 6 °C
  • İstanbul : 12 °C
  • İzmir : 16 °C
  • Trabzon : 11 °C
  • Antlaya : 0 °C

Hırsız Adres Sormuyor

01.02.2008 09:28
Hırsız Adres Sormuyor
Hırsızlık olayları aldı başını gidiyor.. Artık adres, yer mekan gözetmeden soygun olayları gün geçtikçe artmaya başladı.


         Son olarak geçtiğimiz günlerde bir gözlükçünün duvarını kırarak içeri giren hırsız veya hırsızlar değerli olan ne varsa alıp götürdüler.
Bir Diğer hırsızlık olayı ise Belediye iş hanın'da yaşandı.
27.01.08 Sabah 09:00'da Belediye İş Hanın'da bulunan SS.Çubuk Esnaf Kredi ve Kooperatifine kilidi demir keski ile açarak iren 130 kg'luk Hırsız M.C.B İş yeri çalışanı tarafın'dan suçüstü yakalanarak polise teslim edildi.Çbuk sorgu Hakimliğince ifadesi alınan M.C.B tutuklanarak cezaevine gönderildi.
         Edinilen bilgiye göre son zamanlar'da Ankaradan Çubuk'a Hırsızlık yapmak için gelenlerin sayısının hızla arttığı söyleniyor.Yetkililer İş yeri sahiplerini uyararak ,Hırsızlık olaylarına karşı daha dikkatli olmalarını ve işyerlerine alarm sistemi taktırmaları gerektiğini belirttiler.

Bu arada MOBESE Kamera sistemi için toplanan paranın'da akıbeti meçhul.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Mustafa BAYSAN
18 Mart 2008 Salı 00:48
Mobese
Kamera sistemi ile ilgili kuruma mail attım . sistemin kurulma aşamasında oldugunu ve benim bu cagrımla ilgilenmediklerini söylediler...? nasıl oluyor acaba?
AYHAN IŞIK
06 Şubat 2008 Çarşamba 02:22
TEBRİKLER MUSTAFA BAYSAN
Tebrikler Sevgili Mustafa BAYSAN kardeşim.İnşaallah sözünün erisindir.Seni en kısa zamanda Çubuk'a bekyiyorum.Hırsızlardan arsızlardan, katilinden trafik canavarına kadar tüm toplum özürlüleri çubuktan temizlemek için bu projene destek bulmanı temenni ediyorum.İnşaallah diğer hali vakti yerinde olan çubuklular da sana destek veriler de şu MOBESE Çubukta hayata geçer.HAYDİ ÇUBUKLULAR...Şirin ilçemizdeki suçluları temizlemek için biraz özveride bulunalım.Kuralım şu MOBESEYİ....
sinan çamaşırcı
06 Şubat 2008 Çarşamba 01:05
ali kılıç a
sayın ali kılıç yardım toplama kanununa göre süresi içerisinde toplanan paralar amaçları gerçekleşmezse hazineye yatırılır. süresi içerisinde bu para toplanmadığına göre yasa gereği hazineye irad kaydedilir bilgilendirme amacı ile yazmıştım ayrıca 80 000 nüfuslu bir ilçede bu paranın toplanamadığına göre bu duyarlılığınızın göstergesidir. bana gelince belediye çalışanı değilim paranın akıbetini merak edenler ziraat bankasında bulabilirsiniz herşeyide devletten beklemeyin.
Diğer Haberler
  • Beyaz boya hatırayı kararttı10 Nisan 2017 Pazartesi 20:24
  • Başkan Acehan’ın acı günü09 Nisan 2017 Pazar 09:57
  • TAŞ OCAĞI İÇİN REFERANDUM YAPILMALI...07 Nisan 2017 Cuma 14:39
  • Çubuklu avcılardan müthiş atış şöleni06 Nisan 2017 Perşembe 09:14
  • Osman Şahbudak TRT Kent Radyo’nun Konuğu Oldu05 Nisan 2017 Çarşamba 13:28
  • Apartman yöneticileri aman dikkat05 Nisan 2017 Çarşamba 11:08
  • Ankara sandığı ‘evet’le patlatır03 Nisan 2017 Pazartesi 12:05
  • Çubuk Kaymakamlığı yakınında şüpheli çanta paniği03 Nisan 2017 Pazartesi 10:58
  • Kandil lokması dağıtıldı31 Mart 2017 Cuma 11:00
  • Şehit Tunca Mezarı Başında Anıldı22 Mart 2017 Çarşamba 16:41