• BIST 106.846
  • Altın 271,287
  • Dolar 5,7268
  • Euro 6,3392
  • Ankara : 6 °C
  • İstanbul : 15 °C
  • İzmir : 17 °C
  • Trabzon : 13 °C
  • Antlaya : 0 °C

Havuzlar Çiçek Açacak

15.08.2008 14:52
Havuzlar Çiçek Açacak
Adnan menderes bulvarındaki havuza belediyenin park bahçe müdürlüğü tarafından dekorasyona gidiliyor.

Adnan menderes bulvarındaki havuza belediyenin park bahçe müdürlüğü tarafından dekorasyona gidiliyor.

Yapılan dekorasyonla havucun yerine havuzun içi toprakla doldurularak çiçek ekimi yapılacak .



UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
biri
18 Ağustos 2008 Pazartesi 22:53
su tasarrufu
neden faydalı bişey yapılmas çubukta anlamam ne gerek var havuz adı üstünde çiçek ekince ne oluyo yoksa su yok ankarada diye yapılan su tasarruflarından biri mi bu da ayrıca o tepe de ne öyle!!!
osman bahcıvan
17 Ağustos 2008 Pazar 16:24
Ey idrak sahibi insanlar.......
Bir yerler çiçek acacak ama havuzlar degil orada gorusu engelleyen bu tepecik gorunumlu havuzlar sayesinde olabilecek trafik kazalarında olenlerin mezarında acacak cicekler.Hangi akıllı sırf goruntu olsun şekil olsun diye sehrin gobegindeki su havuzunu toprakla doldurur yahu..Ey benim buyuk allahım ,bizler boyle idarecilerle yonetilmeye layıkmıyız, ya da içimizde ki ahmaklar yuzunden hepimizi helak eder mizin.Bizlere lütfen acı ve merhamet et yarabbi....
vatandaş
16 Ağustos 2008 Cumartesi 00:10
artık DİKKAT
bu havuzu belediye personeli toprakla doldurup çiçek dikecek ama havuzun üzeri tepe gibi yapılmış ve havuzun bir yanındaki araç havuzun diğer yanındaki aracı görmüyor.yetkililerden ricam orasını tepe yapmasınlar,çünkü orada olacak kazalardan belediye nin yanlış çalışması sebebiyet verecektir.ilgililerin dikkatine.
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta otomobil ile tır çarpıştı: 1 yaralı13 Eylül 2019 Cuma 16:32