• BIST 77.352
  • Altın 98,257
  • Dolar 2,7735
  • Euro 3,0755
  • Ankara : 17 °C
  • İstanbul : 25 °C
  • İzmir : 23 °C
  • Trabzon : 24 °C
  • Antlaya : 0 °C

GürhanŞanal Hayatını Kaybetti

25.09.2007 10:27
GürhanŞanal Hayatını Kaybetti
23 Ağustos 2007 perşembe günü İki kişi tarafın'dan silahlı saldırıya uğrayan Gürhan Şanal Hayatını kaybetti.

Ortuğ Temizlik şirket sahibi Gürhan Şanal Silahlı salıdırıya uğramış ve ağır yaralı olarak hastahaneye kaldırılmıştı.
1 Aydır yaşam mücadelesi veren Gürhan Şanal hayata veda etti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Cemal Özmen
17 Ekim 2008 Cuma 01:21
CANIM ABİM
Gürhan şanalı tanıyanda yazmış tanımayanda bu ne ya kardeşim bilmiyorsanız atıp tutmayın. Özellikle sen sevgi sen hiç yazma. Arkasından konuşup siteye güzel sözler yazmakla olmaz. Nedense reis vefat ettikten sonra piyasaya baya seveni çıktı önce neredeydiniz??? Herkez çıkarı için konuşuyor ben Gürhan Şanal'ın dostunu da bilirim düşmanınıda kimse kafasına göre yorum yapıp durmasın yapılan iyiliklerin hepsi ortada işte. Çubuk sahipsiz kaldı artık çakallar cilit atacaklar.
A.Ş
25 Eylül 2008 Perşembe 21:14
MEKANIN CENNET OLSUN...
MEKANIN CENNET OLSUN HEP DUALARIMIZDASIN RABBİM SANA ACI NEDİR AZAP NEDİR H,Ç TATTIRMASIN BE AMCAM SENİ ASLA VE ASLA UNUTMAYACAGIZ HERKES KÖTÜ DESİN BEN VE AİLEN SENİ BİLİYORUZ...
A.Ş
23 Ağustos 2008 Cumartesi 18:52
1 YIL OLDU
ALLAHIM BÜYÜK ONLARIN YANINA KALMAZ YA BURDA YA ÖBÜR TARAFTA RABBİM BİLİR YAOACAGINI SENİ HİÇ UNUMAYACAGIZ GECEN SEN ŞİMDİ HASTANEDE YANINDAYDIM BE AMCAM:( KOYUP GTTİN BİZİ
Diğer Haberler
  • Tirit" ekmeği üretimi yaygınlaşıyor17 Temmuz 2015 Cuma 11:30
  • Çubuk'ta bariyere çarpan otomobil ikiye bölündü: 1 yaralı16 Temmuz 2015 Perşembe 01:21
  • BOŞ ARSALAR OYUN ALANI OLABİLİR...15 Temmuz 2015 Çarşamba 09:43
  • Çubuk'ta Trafik Kazası: 1 Yaralı11 Temmuz 2015 Cumartesi 18:15
  • Çubuk'ta Yaylacıların "Ayı" Endişesi11 Temmuz 2015 Cumartesi 18:12
  • Çubuk'ta silahlı kavga: 2 yaralı09 Temmuz 2015 Perşembe 14:26
  • GESD’den Ankara’nın Çubuk ilçesine 2 bin fidan08 Temmuz 2015 Çarşamba 15:35
  • Başkan Acehan’dan anlamlı iftar07 Temmuz 2015 Salı 23:32
  • Hayatını sokak hayvanlarına adadı05 Temmuz 2015 Pazar 08:40
  • Fırında Zorlu Ramazan Mesaisi29 Haziran 2015 Pazartesi 21:51