• BIST 74.050
  • Altın 591,21
  • Dolar 2,2675
  • Euro 2,8695
  • Ankara : 19 °C
  • İstanbul : 21 °C
  • İzmir : 27 °C
  • Trabzon : 19 °C
  • Antlaya : 0 °C

GürhanŞanal Hayatını Kaybetti

25.09.2007 10:27
GürhanŞanal Hayatını Kaybetti
23 Ağustos 2007 perşembe günü İki kişi tarafın'dan silahlı saldırıya uğrayan Gürhan Şanal Hayatını kaybetti.

Ortuğ Temizlik şirket sahibi Gürhan Şanal Silahlı salıdırıya uğramış ve ağır yaralı olarak hastahaneye kaldırılmıştı.
1 Aydır yaşam mücadelesi veren Gürhan Şanal hayata veda etti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Cemal Özmen
17 Ekim 2008 Cuma 01:21
CANIM ABİM
Gürhan şanalı tanıyanda yazmış tanımayanda bu ne ya kardeşim bilmiyorsanız atıp tutmayın. Özellikle sen sevgi sen hiç yazma. Arkasından konuşup siteye güzel sözler yazmakla olmaz. Nedense reis vefat ettikten sonra piyasaya baya seveni çıktı önce neredeydiniz??? Herkez çıkarı için konuşuyor ben Gürhan Şanal'ın dostunu da bilirim düşmanınıda kimse kafasına göre yorum yapıp durmasın yapılan iyiliklerin hepsi ortada işte. Çubuk sahipsiz kaldı artık çakallar cilit atacaklar.
A.Ş
25 Eylül 2008 Perşembe 21:14
MEKANIN CENNET OLSUN...
MEKANIN CENNET OLSUN HEP DUALARIMIZDASIN RABBİM SANA ACI NEDİR AZAP NEDİR H,Ç TATTIRMASIN BE AMCAM SENİ ASLA VE ASLA UNUTMAYACAGIZ HERKES KÖTÜ DESİN BEN VE AİLEN SENİ BİLİYORUZ...
A.Ş