• BIST 94.887
  • Altın 246,572
  • Dolar 6,3495
  • Euro 7,4057
  • Ankara : 12 °C
  • İstanbul : 21 °C
  • İzmir : 23 °C
  • Trabzon : 20 °C
  • Antlaya : 0 °C

Emanetçi Değiliz..!

03.02.2008 20:04
Emanetçi Değiliz..!
AKP Çubuk İlçe Teşkilat Başkanı Dr.Tuncay Acehan Yayın Yönetmenimiz Osman Şahbudak'ın sorularını yanıtladı.

Çubuk AKP İlçe teşkilatı ile ilgili iddialara ve eleştirilere cevap veren Dr.Tuncay Acehan "Emanetçi değiliz sonuna kadar görevimizin başındayız "dedi.

Röportajın detayı için linke tıklayınız.

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
çubuklu
15 Şubat 2008 Cuma 21:03
bu el bize yaramaz
başkan sirkeli esenboga elden gidiyor aklıma kalk gidelim sevdigim bu el bize yaramaz şarkısı geliyor. daha bekliyecekmisiniz?
çubuklu
11 Şubat 2008 Pazartesi 14:28
bebelere şeker daktır amcadan
listeyi ban yapmadım diyor sayın başkan... önce işim sonra parti diyor sayın başkan... ben kimsenin bebesine iş bulalam kimsenin işini halledemem vaktim yok diyor sayın başkan.... altı ay sonra seçimde bu liste tamamen degişecek biz atamayla geldik diyor sayın başkan... sonrada ben emanetçi degilim diyor....
qzi
04 Şubat 2008 Pazartesi 14:49
zaman
her şeyin ilacı zaman ödülü ise bizlerin güvenini kazanmak saygısını hayır dualarını almak.
tek isteğim bürokrasiden yılmayın. çünkü bürokrasi sensizn sizsiniz. ve çemberin içine girmekten korkun. düzene sizde ayak uydurursanız. sizinde azminizin kırıldığı an olursa ozaman sizi seçenlerin güvenini yitirirsiziz.kolay gelsin.
Diğer Haberler
  • 2018 ÇUBUK SEÇİM SONUÇLARI25 Haziran 2018 Pazartesi 10:32