• BIST 93.297
  • Altın 209,252
  • Dolar 5,3374
  • Euro 6,0551
  • Ankara : 0 °C
  • İstanbul : 10 °C
  • İzmir : 5 °C
  • Trabzon : 11 °C
  • Antlaya : 0 °C

Elif Haber Hacklendi

01.08.2008 09:00
Elif Haber Hacklendi
Elif gazetesine ait olan elif haber sitesi hacklenerek PKK banner'i konuldu.

Bu sabah Elif gazetesi haber sitesine giren herkes, Elif haber sitesinin hacklendiğini gördü. Site hacklenerek sitenin üst kısmına Apdullah Öcalanın fotoğrafı ve PKK bayrağından oluşan bir banner eklendiği görüldü.

http://www.zone-h.net/defaced/2008/04/01/www.elifgazetesi.com/

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ayyıldız tim
03 Eylül 2008 Çarşamba 15:23
ayyıldız tim
dunyanın en buyuk siper ınternet gucu bızdedır
ayyıldız tim olarak bu sıteyı gereklı ustlerıme bıldırırırım merak etmeyın yapan cezsını ceker
fatih cankaya
03 Ağustos 2008 Pazar 11:27
!!
Bu Sıteyı Hackleyen Pkk yı Şiddetle Kınıyorum turk Hackerlerını Gorewe Dawet Edıyorum... TurkHackBirliginin Oluşmasını Istıyorum Sonuna Kadar Destekcılerıyıs...TURKIYE CUMHURIYETI Bir Bütündür BÖLÜNEMEZ !
CUBUK.NET
03 Ağustos 2008 Pazar 07:43
HACK
Bazen bu gibi durumlarla karşılaşığımda kendimi gülmekten alamıyorum. elif haber hacklendi ve bunu pkk yaptı. Niye pkk böyle bişi yaparki elif haberin hiti kaçtır kaç tane kayıtlı internet kullanıcısı vardır. bunlar madalyonun bir yüzü diğer yüzü ise her hangi bir saldırı sonucu site hacklnebilir ve bunun düzeltilmesi sadece 10 dakika sürer. tabi sitenin altyapısı size ait ise. ben bu haberin komikler katogorisne eklenmesini tavsiye ediyorum.

ayrıca www.elifgazetesi.com uzun zamandır çalışmaya ir sitedir.
Diğer Haberler
  • Akyurt'ta Facebook yorumuna hapis15 Ocak 2014 Çarşamba 09:13