• BIST 95.816
  • Altın 245,991
  • Dolar 6,3446
  • Euro 7,4202
  • Ankara : 19 °C
  • İstanbul : 24 °C
  • İzmir : 25 °C
  • Trabzon : 20 °C
  • Antlaya : 0 °C

Demirok'tan Başkanı ziyaret

17.05.2007 16:34
Demiroktan Başkanı ziyaret
Ak Parti Milletvekili Aday Adayı Demirok, Çubuk Belediye Başkanı Adem Tuğluca’yı makamında ziyaret etti.

Çubuk Belediye Başkanı Adem Tuğluca'yı makamında ziyarette bulunan Ankara 2. Bölge Milletvekili aday adayı Kadriye Demirok 22. Temmuz'da yapılacak olan seçimlerle ilgili olarak Başkan Tuğluca ile görüş alışverişinde bulundu.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Durali Kahraman
21 Mayıs 2007 Pazartesi 11:44
Demirok kimdir?
Oy vereceğimiz adayımızı yakından tanımak isteriz. Özgeçmişi hakında bilgi alabilir miyiz? Kimdir, bizleri temsil kabiliyeti var mıdır? Ve saire adayımızı tanıtır mısınız?
MEHMET DEMİROK
17 Mayıs 2007 Perşembe 23:56
VEKİL ADAYLARIMIZA BAŞARILAR
SAYIN DEMİROK, MİLETLLETVEKİLİ SEÇİMLERİNDEKİ ADAY ADAYLIĞINIZ HAYIRLI OLSUN İNŞALLAH SEÇİLİR, ÇUBUK VE YÖRESİ İÇİN HİZMET EDERİSNİZ, ŞİMDİDEN BAŞARILAR
Diğer Haberler