• BIST 98.415
  • Altın 277,275
  • Dolar 5,7824
  • Euro 6,4409
  • Ankara : 19 °C
  • İstanbul : 17 °C
  • İzmir : 21 °C
  • Trabzon : 21 °C
  • Antlaya : 0 °C

Çubuk'ta YolYama Çalışması

12.01.2009 22:43
Çubukta YolYama Çalışması
Çubuk'ta doğal gaz döşeme çalışmaları ve çeşitli nedenlerle bozulan Cadde ve sokak yollarında yama çalışmaları başladı.


Yetkililerden alınan bilgiye göre, Çubuk Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ve Ankara Büyükşehir Belediyesi Asfalt ekipleri tarafından ortaklaşa yürütülen yol yama çalışmalarına havaların iyi olması nedeniyle hız verildiği belirtildi.

Konu ile ilgili Çubuk Belediyesi Başkanvekili Halil Soba tarafından yapılan açıklamaya göre, ilçeye getirilen doğal gaz boru hattı başta olmak üzere, elektrik hatlarının yeraltına alınması ve çeşitli doğa olaylarından olumsuz yönde etkilenen asfalt yollarda bakım ve onarım çalışmasına başlanıldığı ifade edildi. Halil Soba, özellikle trafiğin daha yoğun olduğu yollarda olumlu hava şartlarından faydalanarak yol yama çalışması ile bozulan yolları daha düzenli hale getirmeyi planladıklarını belirtti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
kortez
21 Ocak 2009 Çarşamba 16:55
.....
bu belediye parayı çok buluyo yada akıl yok adamlar alt yapı yapmadan asvalt atıyolar sonra alt yapı için geri kazıyolar
Hudavendigar
15 Ocak 2009 Perşembe 09:55
Yol Çalışmasımı Seçim Çalışmasımı?
Şu Yol Çalışmaları Neden Her Kış Çamurda Yürümek Zorunda Bırakıldığımız Yıldırım Beyazıt Mahallesi Ravza Sokağa Çok Merak Ediyorum?
mehmetdeniz
13 Ocak 2009 Salı 01:39
yol yapımı
Orada çalışan insanların emeklerine sağlık ancak gerçekten şehircilik bu değildir. yasbur arkadaşıma katılıyorum. kilit taşlar yapıldığı zaman Sayın Gökmen zamanında bu taşların balık sırtı şeklinde olmasının iyi olacağını söylemiştik, suyun akması açısından kenarlara su giderleri yapılmalıydı. Sağolsunlar yaptılar... Şimdi bazı giderler tıkalı halde... Bazı su giderleri ise asfaltı yanlış attıklarından suyu geri çeviriyor. Çok basit ama uygulamada bazı zorluklar çıkacaktır tabii... tümsekler, kanalizasyon ve doğal gaz çalışmaları ile ilçemizin yüzünde ortaya çıkan çirkin yara izi hiç te hoş değil... Asfalt atılan yollarda su kenarlara gidemiyor, en ufak kar ve yağmur birikip küçük göletler oluşturuyor, Allahtan beş on yıl önceki gibi kar yağmıyor, ama bunun garantisi yok yağdığında hepimiz seke seke paçalarımız göl gibi su ve çamurla kaplı olarak işimize gideceğiz...

Seçim dönemi yatırımı olarak yapılan asfaltlanmaya da karşıyım. Allahtan korkmuyorlar mı üç gün sonra doğal gaz için veya zaten eski olan kanalizasyon patladığında kazılacak, yamalı biere bohçaya dönüşecek yollar için asfalt atmaya... Seçim için bir şeyler yapmış görünmek... bence çok yanlış bir uygulama, ayrıca asfalt yol yerine kilit taşı veya beton kullanımı hem ovanın münbit toprağını daha az zehirler, hemde daha sağlam ve güzel görünerek yıllarca Çubuğu taşıyabilir...
Diğer Haberler