• BIST 106.588
  • Altın 268,585
  • Dolar 5,7159
  • Euro 6,3130
  • Ankara : 2 °C
  • İstanbul : 13 °C
  • İzmir : 13 °C
  • Trabzon : 13 °C
  • Antlaya : 0 °C

Çubukspor Konya'da Destan Yazıyor

27.04.2008 17:19
Çubukspor Konyada Destan Yazıyor
3. Lige yükselme grubunda Çubukspor üçüncü maçınıda kazandı



Konya da oynanan 3. lige yükselme maçlarında Çubukspor 27.04.2008 pazar günü oynadığı maçda Antalya Manavgat Belediyespor'u 1-0 yendi.

Çubukspor'un golünü 85. dakikada Mustafa attı. Çubukspor'un yükselme grubunda 2 maçı kaldı.

Çubukspor taraftarı Konya'ya çıkartma yaptı. Taraftarlarla birlikte Çubuk Belediye Başkanı Adem Tuğluca, Başkan Yardımcısı Osman Aydos ve Belediye Meclis Üyeleri de Konya'ya Çubuksporu bu maçta desteklemek için gittiler.

Çubukspor'un bu maçda kazanması taraftarlarını sevince boğdu, gözler 4. maça çevrildi.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
polatlılı
01 Mayıs 2008 Perşembe 16:01
başarılar
çubukspora 3. lig yolunda başarılar dilerim.sincan ne durumda?insallah 3i lige çıkamazlarda seneye hesabımız var onlarla
Oktay Hoca (Çubukspor)
30 Nisan 2008 Çarşamba 12:21
teşekkür
Konya'da bizi yalnız bırakmayan vefakar taraftarlarımıza teknik heyetimiz , futbolcularımız ve Yönetim Kurulumuz adına teşekkür ederim.Ayrıca Mayıs ayı içerisinde oynanacak final müsabakalarında (iki maç )kazanan takımlar 3.lige çıkacaktır.Bu takımlar 4 takım olacak ve eleme usulü maçlar oynanacaktır.Rakiplerimiz ve oynanacak yer gelecek hafta belli olacaktır.Çubuk halkına ilgilerinden dolayı tekrar teşekkür ederiz.
ali ingilizce
29 Nisan 2008 Salı 20:20
?????????????????????????
arkadaslar 3. lige cıkmak için daha kaç maç kazanmamız gerekıyor. statu hakkında bilgilendirme yaparsanız sevinir ...... birde cubuk sporun resmi sitesi cok yetersız ilgilenilmesiniz talep ediyorum ....
Diğer Haberler
  • Çubuk’tan kupaya erken veda29 Ağustos 2019 Perşembe 17:00