• BIST 103.972
  • Altın 270,521
  • Dolar 5,7738
  • Euro 6,3613
  • Ankara : 6 °C
  • İstanbul : 14 °C
  • İzmir : 22 °C
  • Trabzon : 13 °C
  • Antlaya : 0 °C

Çubukspor Genç Takımı Seçmeleri Yapılıyor

23.10.2008 15:28
Çubukspor Genç Takımı Seçmeleri Yapılıyor
Çubukspor Genç takımına 1993-1994-1995-1996 doğumlular arasında Çubukspor genç takımın seçmeleri yapılıyor.

Çubukspor Yönetimi Çubukspor Genç takımına 1993-1994-1995-1996 doğumlular arasında Çubukspor genç takımın seçmeleri yapılacağını ve bu seçmelere katılmak isteyen gençlerin 25.10.2008 Cumartesi günü saat 11:00 de Çubuk şehir sahasında malzemeleri ile birlikte hazır bulunmalarını istediler.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
emre bölük
08 Aralık 2008 Pazartesi 11:01
oktay hocam
arkandayız senınle nıce yenı başrılar elde edcegımıZe inanıyorum tüm çubuklularındanda iyi olanlarında kötü olanlarında senın arkanda durmalarını istiyorum tek seninle deyil tüm çubuklularla baiaracaz hocam
Çubuklu Taraftar
19 Kasım 2008 Çarşamba 08:46
Ayıp
HAS ÇUBUKLU ARKADAŞIM BİRAZ AYIP ETMİŞSİN BENCE.BİZ ÇUBUKLU TARAFTARLAR OLARAK HOCALARIMIZI GAYET İYİ TANIRIZ.ONLAR KİMSEYE GELİN ÇALIŞIN DİYE YALVARMIYORLAR Kİ ÇALIŞMADIKLARI YILLARDA OLDU BU HOCALARIMIZIN BİLDİĞİM KADARI İLE.HEM SENİN İNSANLARIN ÖZEL HAYATLARINI KULLANARAK BURAYA YAZMAN ÇOK AYIP.HOCA NIN BAŞKA İŞİ VARMIŞ YAN GELİP YATIYORMUŞ BAŞKA TAKIM ÇALIŞTIRMIYORMUŞ BUNLAR AYIP ŞEYLER. BAŞKA TAKIMDA ÇALIŞIP ÇALIŞMAYACAĞINA İNSAN KENDİ KARAR VERİR.BUNUN YANINDA OKTAY HOCA NIN ALT YAPIDA VE ÇUBUKSPORDA YAN GELİP YATMADIĞINI HERKES BİLİYOR.ADAM BENİM BİLDİĞİM YILLARDIR ELİNDEN GELENİ YAPIYOR İMKANLAR ÇERÇEVESİNDE.BUNLARIN DIŞINDA DA ANLATTIKLARINI AYIPLIYORUM.BENCE EĞER ŞAHSİ SORUNLARIN VARSA BU KİŞİLERLE Kİ VAR GİBİ BUNU KENDİN BU KİŞİLERLE ÇÖZMEN GEREKİR. BURALARA BU ŞEKİLDE YAZILRLA AYIP OLUYOR.
oktay demirci
18 Kasım 2008 Salı 21:22
has çubuklu arkadaşıma cevap
sayın has çubuklu arkadaşımın kim olduğunu biliyorum.
çubukspor genç takımı bana ait değil.ben kurslara gittim ve yıllardırda çubukspor da görevimi yapıyorum.elimden geldiği kadarı ilede çubuk gençlerine hizmet vermeye uğraşıyorum.biz ilhan hoca ile birlikte yıllardır alt yapıya daha da önem verilsin daha çok arkadaşlarımız gelsin çalışsın diye zaten uğraşıyoruz.ama biz orada bizim üzerimizde yöneticilerimiz var.geçen 2 sezon B genç takım kuruldu ve bu senede inşallah C genç takım kurulacak..biz 1 aydır seçmeler yapıyoruz.ben bileğimin hakkı ile şu an bulunduğum yerde çalışıyorum ve elimden gelenin şartlara göre en iyisini de yapmaya çalışıyorum..bunu yazan arkadaşımın kim olduğunu biliyorum.bu arkadaşımla beraber futbol oyandım ve kendisi arkadaşım şu anda kendisinin kim olduğunu gayet iyi biliyorum.arkadaşım çok talihsiz bir açıklama yapmış birşeyler yazmaya çalışırken gereksiz şeyler karıştırmış çok üzüldüm şahsen.ama dilin kemiği yok insanlar her istediğini söyleyebilir fakat bu camiada bulunmuş bir insanın böyle talihsiz açıklamalar yapması beni çok üzdü.sevgili kardeşim benim orada yan gelip yatmadığımı sende çok iyi biliyorsun ama neden böyle bir şey yazdın hala anlayamadım.neyse canın sağolsun hakkını helal et.
Diğer Haberler
  • Çubuk’tan kupaya erken veda29 Ağustos 2019 Perşembe 17:00
  • Çocukların hayalleri gerçekleşiyor28 Ağustos 2019 Çarşamba 14:45
  • Çubukspor'da "kupa" heyecanı28 Ağustos 2019 Çarşamba 14:23
  • Judoyu sevdirmek için gece gündüz çalışıyor15 Ağustos 2019 Perşembe 19:17
  • Satranç ödülleri Bakan Kasapoğlu'ndan05 Ağustos 2019 Pazartesi 21:53
  • Kur'an kursu öğrencilerine judo sporu tanıtılıyor03 Ağustos 2019 Cumartesi 22:20
  • Çubuk'ta yaz Kur'an kursları futbol turnuvası02 Ağustos 2019 Cuma 22:15
  • Çubukspor sezonu açtı01 Ağustos 2019 Perşembe 23:00
  • Ankaragücü'nde Mehmet Yiğiner yeniden başkan seçildi31 Temmuz 2019 Çarşamba 09:15
  • Çubuk Belediyesi 5. Uluslararası Açık Satranç Turnuvası başladı30 Temmuz 2019 Salı 00:14