• BIST 106.805
  • Altın 268,283
  • Dolar 5,6889
  • Euro 6,3007
  • Ankara : 1 °C
  • İstanbul : 13 °C
  • İzmir : 15 °C
  • Trabzon : 14 °C
  • Antlaya : 0 °C

Çubuk Gençlikspor 3 Ayvalı Spor 2

20.05.2008 08:55
Çubuk Gençlikspor 3 Ayvalı Spor 2
Çubuk 2. Amatör Küme 3.Grupta Şampiyonluk mücadelesi veren Çubuk Gençlikspor ilk yarının son maçında zorda olsa galip gelmesini bildi.


Çubuk 2, Amatör Küme 3.Grupta Şampiyonluk mücadelesi veren Çubuk Gençlikspor ilk yarının son maçında zorda olsa galip gelmesini bildi.

Akyurt Şehir stadın'da oynanan maçta Çubuk Geçlikspor'un Golleri Nazmi ve Süleyman'dan geldi.Geçlikspor 30.Dakikadan sonra 10 Kişi oynadı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
,,,,
05 Haziran 2008 Perşembe 14:05
tebrikler
her şey güzel olacak... cubuk spor a başarılar...
cüneyt
22 Mayıs 2008 Perşembe 18:54
cüneyt
bence takım çok iyi bu takımı bozmamaları halinde bikaç takviye ile 3 lige kadar çıkacaklarına inanıyorum oynadıkları yerin çok daha üstündeler hepsi çubuksporun futbolcularından daha özverili çubuklu olarak çubuğun gençlerine güvenip herzaman arkalarında olmalıyız
talha
21 Mayıs 2008 Çarşamba 17:12
süper
Takım amatöre göre çok güzel oynuyor bu gidişle gençlik spor çubuk sporu gececek .........!!!!!
Diğer Haberler
  • Çubuk’tan kupaya erken veda29 Ağustos 2019 Perşembe 17:00