• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • Ankara : 22 °C
  • İstanbul : 26 °C
  • İzmir : 26 °C
  • Trabzon : 27 °C
  • Antlaya : 0 °C

Çocuğumun Adı'nı Kemal Koydum

10.09.2007 12:11
Çocuğumun Adını Kemal Koydum
Endonezya Büyükelçisi Çocuğunun adını, çok sevdiği Mustafa Kemal Atatürk’ün adı olan Kemal koyduğunu söyledi.


3.Uluslararası Çubuk Turşu ve Kültür Festivali etkinliklerine katılan Endonezya Büyükelçisi Awano Baa Rın, Endonezya Türkiye dostluk gecesinde Türkçe konuştu. Konuşmasında Türkiye’yi, Türk Halkını ve Başkomutan Mustafa Kemal Atatürk’ü çok sevdiğini belirterek şunları söyledi;” Türkiye’yi ve Atatürk’ü çok sevdiğimden, çok sevdiğim oğlumun adını Kemal koydum. Ben bu gün Çubuk’ta olmaktan çok mutluyum. Muhteşem bir festival düzenlemişsiniz. Bu kadar kalabalık ve muhteşem olacağını tahmin etmiyordum. Festivali düzenleyen Çubuk Belediye Başkanı Adem Tuğluca, Çubuk Kaymakamı Mustafa Güler ve siz sıcakkanlı misafir perver insanlara teşekkür ediyorum. Yaşasın Endonezya ve Türkiye dostluğu” dedi

Halk tarafından uzun süre alkışlanan Büyükelçi Awano Baa Rın her iki ülkenin folklor guruplarının bir araya gelerek fotoğraf çekmeleri ile o anı ölümsüzleştirdiler. Gecede özel gösteri yapan Endonezya folklor grubu seyircileri büyüledi. Gecenin sonunda her iki ülkenin folklor grubu birlikte gösteri yaptılar. Karşılıklı plaket ve hediyeler verilerek gece tamamlandı. (H.Yiğiner)


UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
LOKMAN ÇİFTÇİ
01 Ekim 2007 Pazartesi 16:04
AÇIK DESTEK
B.R.C.A.N ARKADAŞIMIZA SONUNA KADAR KATILIYORUM HEP ARKASINDAYIM....
b.r.c.n.
27 Eylül 2007 Perşembe 01:11
cubuqlu_bu_kıza!!!!
Bugün buralarda elimizi kolumuzu sallayarak geziyorsak bunu tek atatürke değil atalarımıza ve askerlerimize borçluyuz.O kadar önemsiyorsan türklüğü o kadar atatürkçüysen once yazını düzelt türkcede "q""w" harfleri kullanılmıyor bir pürüz bulmak için elinizden geleni yapıyorsunuz sizin düşüncelerinizi paylaşmayan insanların yaptığı güzel şeyleri görmezden geliyor kabullenmek istemiyorsunuz asıl atatürkçülük yok resim asılmış yok asılmamış polemiklerine takılmayıp ülkemizi ileriye götüren faaliyetleri alkışlamak ve destek olmaktır ve ulu önder ATATÜRK de zaten bunu isterdi..
cubuqLu_bu_kız
26 Eylül 2007 Çarşamba 00:46
...
utanın yaa 4 gün fesTivaL sürdüde ben hiç bi yerde göremedim uLu Önderimizin resmini
yazık çok yazık bugün buralarda elimizi kolumuzu sallayarak geziyorssak eLimize her imkan weriLiosa bunu ATAMıza borçLuyuz ki biz onun posterini asmaktn bile aciziz
bırakın artık festivallerde v.s ortamLarda onTec reklamlarını ATATÜRKÇÜYÜZ BİZ...
Diğer Haberler
  • PARK VE TRAFO YANYANA...07 Ağustos 2017 Pazartesi 13:52
  • Çubuk’ta trafik kazaları: 3 yaralı31 Temmuz 2017 Pazartesi 16:45
  • Çubuk'ta Ekili Alan Yangını28 Temmuz 2017 Cuma 12:20
  • HAYVAN HIRSIZLARI TUTUKLANDI22 Temmuz 2017 Cumartesi 11:25
  • ADNAN MENDERES PARKI’NDAKİ TUVALETLER İLÇEYE YAKIŞIYOR MU?22 Temmuz 2017 Cumartesi 11:07
  • ŞEHİT YAKINLARI VE KÖYLÜLERDEN YETKİLİLERE SİTEM...14 Temmuz 2017 Cuma 16:17
  • Ankara'da Piknik Alanları Hafta Sonu Doldu Taştı10 Temmuz 2017 Pazartesi 11:31
  • SARI ÇİZGİLER NE ZAMAN MONTE EDİLECEK?10 Temmuz 2017 Pazartesi 10:53
  • Kavşakta 2 otomobil çarpıştı: 4 yaralı08 Temmuz 2017 Cumartesi 10:07
  • Başkent'te zincirleme trafik kazası: 3 ölü, 4 yaralı29 Haziran 2017 Perşembe 17:49