1 1
  • BIST 94.904
  • Altın 144,812
  • Dolar 3,5634
  • Euro 3,8799
  • Ankara : 21 °C
  • İstanbul : 19 °C
  • İzmir : 26 °C
  • Trabzon : 13 °C
  • Antlaya : 0 °C

Belediye işhanında olay

28.05.2007 12:08
Belediye işhanında olay
Belediye İş Hanında Meydana Gelen Olay...

Bugun 28.05.2007 saat 11:30 sularında belediye iş hanı içerisinde zemin katta silahlı bir olay meydana geldi.
Olayla ilgili olarak yetkililer sessizliklerini korudular. Çubuk Haber muhabirlerinin aldığı ilk duyuma göre olayın belediyenin güvenlik ihalesiyle alakalı olarak meydana geldiği çıkan söylentiler arasındaydı. Daha sonra belediyeden gelen açıklama doğrultusunda iki farklı grup arasındaki tarla mevzundan kaynaklandığı ortaya çıktı. Olayda üç kişi yaralı olarak hastaneye kaldırıldı. Bunlardan bir kişi bacağından vurularak yaralandı.

Olayın meydana geldiği belediye iş hanında güvenlik güçleri gerekli önlemleri alarak vatandaşları olay mahalinden uzaklaştırdı.

Yetkililer konuyla ilgili olarak hala bir açıklama da bulunmadılar.
Çubuk Haber ekibi olarak konuyla ilgili olarak gelişmeleri size iletmeye devam edeceğiz....

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
SERTAC ARSLAN
31 Mayıs 2007 Perşembe 21:28
AHH ÇUBUK ahh
insalık dışı bu olaylar
KaRaG2
31 Mayıs 2007 Perşembe 21:14
ÇUBUK hastenesi
benim olaylarla pek alakam yok ama bu hasteneyi bi müfettiş gerek doktor kendi zevkine kimseyi almıyor acil dekimseyle ilgilenilmiyor neden burası hastene degılmı devletımı dolandırıyorlar muayene olmaya ankara ya mı gıtmemiz lazım doktorlar neden saatın de gorevıne gelmıyor
gelsede bihali bekletılıyor hastalar ama gine de muayene yok oturdukları yerden muayene ben burda goruyorum benım yorumum devamlı teftiş olsun sadece ben buraya yazmıyorum heryere haber yollamaya da devam edecegım bırılerı gelıp bu devletı soyanlara bı durdemesı gerekmez mı ????
İsa Aktaş
29 Mayıs 2007 Salı 19:28
Zavallı Çubuk
Ankara gibi metropol bir kentin yanıbaşındaki Çubuğun geri kalmış ve üçüncü dünya şehri görüntüleri maalesef beni yaralıyor. Hala kimsenin tanımadığı ve cezbetmediği bir Çubuk olarak kalıyor. Turşusuyla meşhur dediğimiz Çubuk'un hala bir turşucular çarşısı yok. Hala bir tarihi yanı ve sunumu yok. Hoş ulusarası turşu festivali yapıldı ama ne kadar ses getirdi tartışılır. Tabiki bunlar güzel şeyler başlangıç zamanla daha iyisi olacak. Vişne gibi bir nimeti de hala yeterince değerlendiremiyoruz. Maalesef Çubuğumuz hakettiği ve olması gereken yerde değil. Bu konudan dolayı başta şahsım ve herkes kendi üzerine düşeni yapmalı. Saygılarımla.
Diğer Haberler
  • Tornacı, Kaynakçı ve Montajcı ekip arkadaşları10 Nisan 2017 Pazartesi 20:51
  • Beyaz boya hatırayı kararttı10 Nisan 2017 Pazartesi 20:24
  • Başkan Acehan’ın acı günü09 Nisan 2017 Pazar 09:57
  • TAŞ OCAĞI İÇİN REFERANDUM YAPILMALI...07 Nisan 2017 Cuma 14:39
  • Çubuklu avcılardan müthiş atış şöleni06 Nisan 2017 Perşembe 09:14
  • Osman Şahbudak TRT Kent Radyo’nun Konuğu Oldu05 Nisan 2017 Çarşamba 13:28
  • Apartman yöneticileri aman dikkat05 Nisan 2017 Çarşamba 11:08
  • Ankara sandığı ‘evet’le patlatır03 Nisan 2017 Pazartesi 12:05
  • Çubuk Kaymakamlığı yakınında şüpheli çanta paniği03 Nisan 2017 Pazartesi 10:58
  • Kandil lokması dağıtıldı31 Mart 2017 Cuma 11:00