• BIST 93.616
  • Altın 210,110
  • Dolar 5,3400
  • Euro 6,0898
  • Ankara : 4 °C
  • İstanbul : 9 °C
  • İzmir : 13 °C
  • Trabzon : 11 °C
  • Antlaya : 0 °C

Başkan'dan Rock'çılara Destek

06.06.2008 21:23
Başkandan Rockçılara Destek
Çubuk'ta Bulunan Rock'çı gençlere Çubuk Belediye Başkanı Adem Tuğluca'dan Maddi ve Manevi destek geldi.

Çubuk kapalı Spor salonunu Rock'çı gençlere Müzik çalışmaları için tahsis eden Adem Tuğluca gençleri son sürat Turşu festivaline hazırlıyor.Rock'çı gençler Başkan Tuğluca'ya ve Tüm Çubuk Halkına desteklerinden dolayı teşekkür ediyoruz , İlçemizi festivalde en güzel şekilde temsil edeceğiz dediler.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ayla
20 Eylül 2008 Cumartesi 20:53
rock
eet rocklara destekk
ahmet
18 Eylül 2008 Perşembe 09:23
toprock
çubu'gun gelecek nesilleri grup toprock'tur
lütfen o önemli kişiler hakkında güzel
yorumlar yazalım
anlayamiyorum
09 Eylül 2008 Salı 10:11
ne yapmaya çalışılıyor?
İlk öncelikle sayın başkanımıza teşekkür ediyorum. Rock'ci gençlerimize saygı duyduğu ve böyle organizasyonlar düzenlediği için...
Yorumların birçoğunu okudum. kimilerimiz karşı çıkmış kimilerimizde onaylamış bu düşünceyi. elbette herkesin sevineceği beklenemez bir davranış. herkes kendince fikirlerini söylemiş saygı duymak lazımdır. Herkes istediği müziği dinler istediği yaşam tarzına ayak uydurur. bunu yargılamak kimseye düşmez. oyun havası arabesk olunca işin içinde onay veriliyorda rock müzik olunca neden istenmiyor acaba? neden ileriye bakmıyorsunuz. rock müzikle türk geleneklerinin arasında nasıl bir bağlam kuruyorsunuz anlamış değilim.neden herkes rock müzik dinleyene satanist benzetmesi yapıyor? siyah giyimleri için mi? çok yanlış. böyle zihin dışı sözcük kullananları kınıyorum. Rock müzik dinleyen siyah giyinen ws ws bunlar özenti mi oluyorlar? Emocumu sandınız? Rock müziğin R sini bilmeyenler ancak böyle konuşur. o zaman arabeskcilerde ozenti:D türk kültüründe arabesk kavramı yoktur. arabesk aynı şeyleri tekrarlar yok beni neden terkettin yok niye aldattın allah belanı versin ws ws falan. ama rock müzik oyle değildir. bir kişiliğe hitap eden açı yerine tüm evrene hitap eder. Allahım yorumları okudukça gülüyorum acıyorum sizlere. Rock müzikle Türklüğün ne alakası var ? komik olmayın lütfen. BIZ HER FESTIVALDE AYDEM AYDAS CUBUKLU YASAR FALAN GORMEK MECBURIYETINDE DEĞILIZ.! gençliğin müziği bu siz hangi çağda yaşıyorsunuz? yontma taş devrinden mi geldiniz? oyun havasinin geçmişine dönün bide şimdiye bakın aradaki farkı anlayın. şimdiki oyun havası yapıyorum diye geçinenlerin arkasında bir orkestra varmı acaba? +18 cümleler içeren oyun havasını türk kültürü olarak mı kabul ediyorsunuz. bana bana karyolla kar bulamassan kız yolla yok kız bulamassan dul yolla bu nedir ya? seviyenize göre şarkılar dinliyorsunuz sanırım. sizin gibi arabeskci olup orami burami jiletliceğime rock ci olur evreni anlarım.! biri de demiş rockcilarin tipini sevmiyorum diye. bnde sizin gibilerin tipini sevmiyorum! ozentinin allahı sizsiniz. hadi gidin polat alemdarcılık oynayın onu taklit edin. başkalarının kişilikleri arkasına sığının siz.

başkanımm en doğru olanı yapıyorsun helal sana ! çok teşekkür ediyorum
Diğer Haberler
  • Erdoğana yeni klip: Pala Tayyip / Video09 Şubat 2009 Pazartesi 16:29