1 1
  • BIST 94.522
  • Altın 146,012
  • Dolar 3,5747
  • Euro 3,8889
  • Ankara : 1 °C
  • İstanbul : 13 °C
  • İzmir : 9 °C
  • Trabzon : 8 °C
  • Antlaya : 0 °C

Akyurtta Kaza 7 Yaralı

01.02.2008 23:24
Akyurtta Kaza 7 Yaralı
Akyurt'ta meydana gelen trafik kazasında 7 kişi yaralandı.


Edinilen bilgiyi göre, Akyurt ilçesinde akşam saatlerinde
meydana gelen trafik kazasında, Kalecik istikametinden Ankara'ya
seyreden Ünal Acı yönetimindeki 06 SR 126 plakalı otomobil, Güzelhisar
köyü kavşağında karşı yönden gelen Erol Özdemir idaresindeki 06 K 3851
plakalı otomobille çarpıştı.

Otomobillerin hurdaya döndüğü kazada Ünal
Acı, Erol Özdemir ile araçlarda bulunan Murat Şahin, Mehmet Genç, Fidan
Yılmaz, Cemalettin Boyca, Mehmet Özdemir yaralandı. Araç içerisinde
sıkışan bazı yaralılar olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından bulunduğu yerden çıkartılırken, yaralılardan Ünal Acı, Murat Şahin, Cemalettin Boyca,
Fidan Yılmaz, Mehmet Özdemir Yıldırım Beyazıt Dışkapı Eğitim ve
Araştırma Hastanesi'ne, Erol Özdemir ve Mehmet Genç Hacettepe
Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Ambulanslarla
hastaneye kaldırılan yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenilirken,
kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
İNCİ
20 Şubat 2008 Çarşamba 20:08
ERCAN
HAKLISIN
ALAKASIZ BELKİ AMA LAFIM TÜRBANLA UĞRAŞANLARA
03 Şubat 2008 Pazar 00:09
YAZIK SİZE....
YAZIK SİZE YAZIK... kimsiniz nesiniz neoldunuz anlaşılmıyorsunuz kendinizi çıkmaza sürüklüyorsunuz size sayın bile diyemiyeceğim artık rektörler ve öğretim üyeleri...sıkıntınız nedir sizlerin nasıl prof dktr oldunuz siz zorunuza giden nedir ne İRAnından bahsediyorsunuz kendinize gelin eğer bu ülke topraklarının üzerinde hala yaşıya biliyorsak bunu geçmişimize atamıza borçluyuz çephelerde savaşan başı ÖRTÜLÜ ayşelere,fatmalara,ahmetlere mehmetlere borçluyuz... Sizin tarih bilğiniz yokmu hiç bi inceleyin. Hem DÜNYANIN NERESİNDE GÖRÜLMÜŞTÜR BİR BİREYİN ELİNDEN EĞEİTİM HAKKI KILIK KIYAFETİNDEN DOLAYI KISITLANIYOR KENDİNİZE GELİN DÜNYA BİZE GÜLÜYOR. HEM NEOLUYOR YA KAPATSIN KAFASINI SİZENE LAİKLİK BUMUDUR SEN GİBİ DÜŞÜNMEYENİ DIŞLAMAKMIDIR YAPMAYIN ALLAH AŞKINA....
Diğer Haberler
  • HELİKOPTER KAZASINDAN KAHREDEN HABER: 12 KİŞİ ŞEHİT OLDU18 Nisan 2017 Salı 14:03
  • Çubuk trafik kazası: 1 yaralı17 Nisan 2017 Pazartesi 10:41
  • Çubuk'ta Yaşlılar Sandık Başına Gitti17 Nisan 2017 Pazartesi 00:21
  • Önce Sandık Sonra Düğün17 Nisan 2017 Pazartesi 00:12
  • Budanan Ağacın Dalları Elektrik Tellerini Kopardı16 Nisan 2017 Pazar 17:13
  • Çubuk’ta trafik kazası: 5 Yaralı15 Nisan 2017 Cumartesi 00:25
  • TRAFO ÇEVRELERİ ÇÖPTEN GEÇİLMİYOR...13 Nisan 2017 Perşembe 15:04
  • Trafik Denetimleri Artırıldı10 Nisan 2017 Pazartesi 16:44
  • Çubuk’ta huzur operasyonu10 Nisan 2017 Pazartesi 10:46
  • Çubuk'ta Trafik Kazası: 2 Yaralı07 Nisan 2017 Cuma 17:10