• BIST 106.702
  • Altın 146,549
  • Dolar 3,4864
  • Euro 4,1701
  • Ankara : 34 °C
  • İstanbul : 28 °C
  • İzmir : 37 °C
  • Trabzon : 26 °C
  • Antlaya : 0 °C

Akyurtta Kaza 7 Yaralı

01.02.2008 23:24
Akyurtta Kaza 7 Yaralı
Akyurt'ta meydana gelen trafik kazasında 7 kişi yaralandı.


Edinilen bilgiyi göre, Akyurt ilçesinde akşam saatlerinde
meydana gelen trafik kazasında, Kalecik istikametinden Ankara'ya
seyreden Ünal Acı yönetimindeki 06 SR 126 plakalı otomobil, Güzelhisar
köyü kavşağında karşı yönden gelen Erol Özdemir idaresindeki 06 K 3851
plakalı otomobille çarpıştı.

Otomobillerin hurdaya döndüğü kazada Ünal
Acı, Erol Özdemir ile araçlarda bulunan Murat Şahin, Mehmet Genç, Fidan
Yılmaz, Cemalettin Boyca, Mehmet Özdemir yaralandı. Araç içerisinde
sıkışan bazı yaralılar olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından bulunduğu yerden çıkartılırken, yaralılardan Ünal Acı, Murat Şahin, Cemalettin Boyca,
Fidan Yılmaz, Mehmet Özdemir Yıldırım Beyazıt Dışkapı Eğitim ve
Araştırma Hastanesi'ne, Erol Özdemir ve Mehmet Genç Hacettepe
Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Ambulanslarla
hastaneye kaldırılan yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenilirken,
kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
İNCİ
20 Şubat 2008 Çarşamba 20:08
ERCAN
HAKLISIN
ALAKASIZ BELKİ AMA LAFIM TÜRBANLA UĞRAŞANLARA
03 Şubat 2008 Pazar 00:09
YAZIK SİZE....
YAZIK SİZE YAZIK... kimsiniz nesiniz neoldunuz anlaşılmıyorsunuz kendinizi çıkmaza sürüklüyorsunuz size sayın bile diyemiyeceğim artık rektörler ve öğretim üyeleri...sıkıntınız nedir sizlerin nasıl prof dktr oldunuz siz zorunuza giden nedir ne İRAnından bahsediyorsunuz kendinize gelin eğer bu ülke topraklarının üzerinde hala yaşıya biliyorsak bunu geçmişimize atamıza borçluyuz çephelerde savaşan başı ÖRTÜLÜ ayşelere,fatmalara,ahmetlere mehmetlere borçluyuz... Sizin tarih bilğiniz yokmu hiç bi inceleyin. Hem DÜNYANIN NERESİNDE GÖRÜLMÜŞTÜR BİR BİREYİN ELİNDEN EĞEİTİM HAKKI KILIK KIYAFETİNDEN DOLAYI KISITLANIYOR KENDİNİZE GELİN DÜNYA BİZE GÜLÜYOR. HEM NEOLUYOR YA KAPATSIN KAFASINI SİZENE LAİKLİK BUMUDUR SEN GİBİ DÜŞÜNMEYENİ DIŞLAMAKMIDIR YAPMAYIN ALLAH AŞKINA....
Diğer Haberler
  • Çubuk'ta trafik kazası: 2 yaralı21 Ağustos 2017 Pazartesi 12:09
  • BAHŞİŞ İÇİN CANLARINI HİÇE SAYIYORLAR...16 Ağustos 2017 Çarşamba 14:31
  • Çubuk'ta silahlı kavga: 1 yaralı11 Ağustos 2017 Cuma 16:56
  • KENT MERKEZİ’NDE ÇÖPLÜK...08 Ağustos 2017 Salı 17:39
  • BARAJ ESKİ ÖZELLİĞİNİ KAYBEDİYOR...08 Ağustos 2017 Salı 17:23
  • Çubuk'ta trafik kazası: 2 yaralı08 Ağustos 2017 Salı 17:21
  • YÜKSELEN KOLEJİ’NDEN ENGELLİLERE TEKERLEKLİ SANDALYE...07 Ağustos 2017 Pazartesi 14:06
  • PARK VE TRAFO YANYANA...07 Ağustos 2017 Pazartesi 13:52
  • Çubuk’ta trafik kazaları: 3 yaralı31 Temmuz 2017 Pazartesi 16:45
  • Çubuk'ta Ekili Alan Yangını28 Temmuz 2017 Cuma 12:20