• BIST 75.929
  • Altın 129,573
  • Dolar 3,4434
  • Euro 3,6590
  • Ankara : -9 °C
  • İstanbul : 6 °C
  • İzmir : 0 °C
  • Trabzon : 2 °C
  • Antlaya : 0 °C

Akkuzulu'da Eğitime Yeni Bina

23.02.2008 15:47
Akkuzuluda Eğitime Yeni Bina
Akkuzulu İlköğretim Okulu ek binası faaliyete geçti.

Çubuk Akkuzulu Mahallesinde bulunan Akkuzulu ilköğretim okulu bahçesine yaptırılan ek 8 derslik hizmete sokuldu. Geçici kabulu yapılan ek 8 derslikli okul binasının donatımı Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğünce gerçekleştirildi.

2007-2008 Eğitim Öğretim yılının 2. döneminden itibren 8 sınıf yeni okul binasında eğitimlerine başladı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
LEZİZ NESİN
07 Mart 2008 Cuma 15:43
KARAKUZULU
AKKUZULU KÖYÜ ÖĞRENCİLERİ HALA BARAKALARDA EĞİTİM GÖRMEYE DEVAM EDİYOR. BU BİNA PROJESİNİ BURAYA UYGULAYANLARIN ÖBÜR DÜNYADA YATACAK YERİ YOK.16 DERSLİK YAPILMASI GEREKİRKEN 8 DERSLİK YAPILDI. SORUMLUSUNU ARIYORUM.
ZÜMRÜT TAŞ
04 Mart 2008 Salı 04:33
EEEEEEEE
EH YANİ BENCE GEÇ BİLE KALINDI DAHA YAPILACAK ÇOK ŞEY VAR DURMAK YOK ARKADAŞLAR ÇALIŞIN
qzi
25 Şubat 2008 Pazartesi 12:54
devam
durmak yokkkk.
dahası var..
görüyoruz..
inşaatlar hep bitti.
kaliteyi hep beraber göreceğiz.
kalite sizsiniz biziz. anne kalite baba kalite öğretmen kalite öğrenci müstahdem.kantinci hepsi kalite. eğitimde refah ve kalite bizlerin ellerinde
devlet elinden geleni yapıyor yaparda
hayırlı olsun. sahip çıkalım. koruyalım. ilgilenelim.
Diğer Haberler
  • Öğrenciler Yararına Kermes Açıldı15 Kasım 2016 Salı 10:45