• BIST 106.280
  • Altın 146,587
  • Dolar 3,4843
  • Euro 4,1775
  • Ankara : 34 °C
  • İstanbul : 28 °C
  • İzmir : 37 °C
  • Trabzon : 26 °C
  • Antlaya : 0 °C

19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı kutlandı

19.05.2007 17:14
19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı kutlandı
19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı ilçemizde büyük çoşku ve törenle kutlandı.

Kutlamalar kapsamında Çubuk Şehir Stadın da saat 09.15'te öğrencilerin gösterilerini sergileyecekleri törene başlanıldı.
Düzenlenen törende İstiklal Marşı okunması ve saygı duruşunun ardından Kaymakam Mustafa GÜLER konuşma yaptı. Daha sonrasında öğrenciler gösterilerini sundular. 


19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları çerçevesinde ilçemizdeki kutlamalardan ilginç görüntüler........

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
deryaa
21 Kasım 2007 Çarşamba 19:13
(ben:)
şahsen bandocu oldumm için büyük bi zevk duydum :)
özgecan
21 Mayıs 2007 Pazartesi 19:37
muhteşem mütiş
öncelikle biz gençler olarak çok eğlendik ve heyecan yaşadık bu bayramda atamızın bize verdiği değeri anladık ve bize büyük sorumluluk yüklediğinn farkına vardık bu sorumluluğu büyük istekle yerine getireceğimize yemin ettik atamıza teşekkürler atam sen rahat uyu biz senin verdiğin emeklere sahip çıkacağız
deniz alsu